עזרה | אני מנסה לכתוב מייל חוזר או מייל מדש ולא עובד לי לכתוב!!
-
קורה לי בזמן האחרון פעמים רבות שאני מנסה לכתוב מייל חוזר למישהו או לכתוב מייל חדש ופתאום המקלדת לא כותבת. וזה לא שהיא לא עובדת אלא שהיא רק לא כותבת שם!!
ואז אני ניסיתי לפתוח את המקלדת שעל המסך ולעשות עם עכבר (המקלדת במסך רק באנגלית אצלי) וזה כותב ככה ואז אם אני מנסה במקלדת בו זמנית באנגלית, זה נותן לי אבל רק באנגלית.
יש סיבה לזה?
מישהו יודע למה זה קורה?
אם אפשר לענות לי אני ממש אשמח!
תודה! -
קורה לי בזמן האחרון פעמים רבות שאני מנסה לכתוב מייל חוזר למישהו או לכתוב מייל חדש ופתאום המקלדת לא כותבת. וזה לא שהיא לא עובדת אלא שהיא רק לא כותבת שם!!
ואז אני ניסיתי לפתוח את המקלדת שעל המסך ולעשות עם עכבר (המקלדת במסך רק באנגלית אצלי) וזה כותב ככה ואז אם אני מנסה במקלדת בו זמנית באנגלית, זה נותן לי אבל רק באנגלית.
יש סיבה לזה?
מישהו יודע למה זה קורה?
אם אפשר לענות לי אני ממש אשמח!
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות