הקישורים לא עובדים
-
תגובה: מפלצת או פינגווין חמוד? לינוקס לכולם. חלק ב'
אם מישהו יכול לעלות קישור ל ISO שעובד.
@מישהו12 @יושב-אהלים -
תגובה: מפלצת או פינגווין חמוד? לינוקס לכולם. חלק ב'
אם מישהו יכול לעלות קישור ל ISO שעובד.
@מישהו12 @יושב-אהלים -
תגובה: מפלצת או פינגווין חמוד? לינוקס לכולם. חלק ב'
אם מישהו יכול לעלות קישור ל ISO שעובד.
@מישהו12 @יושב-אהלים -
@אלישמח ראה כאן
https://distrowatch.com/table.php?distribution=LinuxFXאבל אני לא ממליץ על ההפצה הזו היום.
-
@מישהו12 למה? מצד וירוסים או שההפצות החדשות יותר טובות?
וחוץ מזה אני לא מוצא את הקישור המדויק, יש אפשרות לקישור יותר מדויק או שתראה לי מה צריך להוריד?@אלישמח אף הפצה היא לא וינדוס.
עדיף לא להשתמש בהפצה מצועצעת שלך תדע מה יש בה אלא בהפצה יציבה ומוכרת.ממליץ להתחיל ממינט.
@אלישמח כתב בהקישורים לא עובדים:
וחוץ מזה אני לא מוצא את הקישור המדויק, יש אפשרות לקישור יותר מדויק או שתראה לי מה צריך להוריד?
אני לא יודע. זה אתר של הפצות. תחפש.
-
@אלישמח אף הפצה היא לא וינדוס.
עדיף לא להשתמש בהפצה מצועצעת שלך תדע מה יש בה אלא בהפצה יציבה ומוכרת.ממליץ להתחיל ממינט.
@אלישמח כתב בהקישורים לא עובדים:
וחוץ מזה אני לא מוצא את הקישור המדויק, יש אפשרות לקישור יותר מדויק או שתראה לי מה צריך להוריד?
אני לא יודע. זה אתר של הפצות. תחפש.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות