אני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה
-
היה פה בפורום דיבור על פקודה בשורת הפקודה להגדרת זמן שהמחשב יכבה מישהו יכול לעזור לי למצוא את זה?
-
@bbn משום מה עם ה f זה לא עובד
-
היה פה בפורום דיבור על פקודה בשורת הפקודה להגדרת זמן שהמחשב יכבה מישהו יכול לעזור לי למצוא את זה?
@איציק-דייטש מתכוון לזה?
-
@איציק-דייטש מתכוון לזה?
@שלמה-ווייס נראה לי שכן, תודה רבה
-
@איציק-דייטש אתה פותח קובץ טקסט , כתוב את הפקודה
ולאחר מכן תשנה לו סימות מ txt ל bat
אם אתה לא רואה את הסיומת אז יש לך בחלון של התקיה אפשרות להציג סימות כדי שתוכל לשנות

-
@איציק-דייטש אתה פותח קובץ טקסט , כתוב את הפקודה
ולאחר מכן תשנה לו סימות מ txt ל bat
אם אתה לא רואה את הסיומת אז יש לך בחלון של התקיה אפשרות להציג סימות כדי שתוכל לשנות

-
@bbn את זה הבנתי אבל איך בדיוק אני כותב את הפקודה מתי אני שם את האות f? אתה יכול לכתוב לי כאן את הפקודה?
@איציק-דייטש מה אתה רוצה לבצע ?
כיבוי לאחר כמה זמן ? -
@איציק-דייטש מה אתה רוצה לבצע ?
כיבוי לאחר כמה זמן ?@bbn אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
@איציק-דייטש מה אתה רוצה לבצע ?
אני רוצה להגדיר שיכפה כיבוי, ואני רוצה להכניס את זה לתיקיה שתעלה את זה עם וינדוס אני לא זוכר את השם של התיקיה
כיבוי לאחר כמה זמן ?
את זה אני יחליט
-
@bbn אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
@איציק-דייטש מה אתה רוצה לבצע ?
אני רוצה להגדיר שיכפה כיבוי, ואני רוצה להכניס את זה לתיקיה שתעלה את זה עם וינדוס אני לא זוכר את השם של התיקיה
כיבוי לאחר כמה זמן ?
את זה אני יחליט
@איציק-דייטש כמו שכתוב שם רק לשנות את הזמן , ואת ההודעה אם תרצה
shutdown -sf -t 60 -c "vboom"לשנות את ה60 ואת ההודעה הvboom
-
@איציק-דייטש כמו שכתוב שם רק לשנות את הזמן , ואת ההודעה אם תרצה
shutdown -sf -t 60 -c "vboom"לשנות את ה60 ואת ההודעה הvboom
-
@איציק-דייטש עכשיו ראיתי כן
עשיתי עריכה למעלה
אם זה בלי רוח או אם אני לא יודע כי לא כתוב
אז עשיתי בלי אולי אפשר לנסות ולראות -
@איציק-דייטש עכשיו ראיתי כן
עשיתי עריכה למעלה
אם זה בלי רוח או אם אני לא יודע כי לא כתוב
אז עשיתי בלי אולי אפשר לנסות ולראות -
@bbn תודה רבה, וביטול כיבוי זה a נכון?!
@איציק-דייטש כך נראה כן
-
@איציק-דייטש כך נראה כן
-
@bbn משום מה עם ה f זה לא עובד
@איציק-דייטש גם עם רווח בינהם זה לא עובד?
-
shutdown -s -t 10 msg %username% המחשב עומד לכבותא) ההודעה תעלה מיד עם הרצת הפקודה
ב) רק וינדוס 10 תומך עברית,וגם זה רק ע"י הרצת הפקודה ולא ע"י שמירה כקובץ bat שממנו מריצים
ביטול:shutdown -aאם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
-
shutdown -s -t 10 msg %username% המחשב עומד לכבותא) ההודעה תעלה מיד עם הרצת הפקודה
ב) רק וינדוס 10 תומך עברית,וגם זה רק ע"י הרצת הפקודה ולא ע"י שמירה כקובץ bat שממנו מריצים
ביטול:shutdown -aאם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
-
@bbn ובאיזה תיקיה אני שם את זה כדי שיעלה עם וינדוס?
@איציק-דייטש
בחיפוש של ההתחלה תכתוב את זה%APPDATA%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupאת התקיה שהוא ימצא לך כנס אליה ושם אתה מכניס את הקובץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות