לא מצליח לנתק התקן בלוטוס
-
יש לי מקלדת שמחוברת למחשב דרך הבלוטוס, ומידי פעם היא עושה קצת בעיות, אז בד"כ אני מסיר את ההתקן שלה ומחבר שוב, ואז זה עובד מצוין.
אבל עכשיו המחשב לא נותן לי להסיר את ההתקן, וכל פעם שאני לוחץ על הסר התקן, [גם דרך הגדרות מתקדמות וכדו'], הוא באמת לא מופיע על המסך, אבל אחרי שאני מנתק את הבלוטוס של המחשב ומחבר אותו שוב, עוד הפעם מופיע לי ההתקן של המקלדת, ולכן אני לא יכול לחבר אותו שוב.
איך אני מצליח להסיר אותו לחלוטין?
דחוף!!!!! -
יש לי מקלדת שמחוברת למחשב דרך הבלוטוס, ומידי פעם היא עושה קצת בעיות, אז בד"כ אני מסיר את ההתקן שלה ומחבר שוב, ואז זה עובד מצוין.
אבל עכשיו המחשב לא נותן לי להסיר את ההתקן, וכל פעם שאני לוחץ על הסר התקן, [גם דרך הגדרות מתקדמות וכדו'], הוא באמת לא מופיע על המסך, אבל אחרי שאני מנתק את הבלוטוס של המחשב ומחבר אותו שוב, עוד הפעם מופיע לי ההתקן של המקלדת, ולכן אני לא יכול לחבר אותו שוב.
איך אני מצליח להסיר אותו לחלוטין?
דחוף!!!!!@ישראל-כהן תקן אותי אם איני מבין אותך נכון אתה מנסה במנהל ההתקנים להסיר התקן ולא מצליח?
-
@ישראל-כהן תקן אותי אם איני מבין אותך נכון אתה מנסה במנהל ההתקנים להסיר התקן ולא מצליח?
@שלמה-ווייס אמר בלא מצליח לנתק התקן בלוטוס:
@ישראל-כהן תקן אותי אם איני מבין אותך נכון אתה מנסה במנהל ההתקנים להסיר התקן ולא מצליח?
אני ניסיתי כמה פעמים גם דרך המנהל התקנים, והוא באמת הסיר את ההתקן, אבל אחרי שאני מנתק את הבלוטוס של המחשב ומחבר אותו שוב, ההתקן מופיע עוד הפעם, [גם כשהמקלדת מכובה לגמרי], וזה אומר שבאמת ההתקן לא הוסר לגמרי, ולכן אני לא מצליח להתקין שוב.
עשיתי גם הפעלה מחדש כמה פעמים, ומה לא...
תודה. -
@שלמה-ווייס אמר בלא מצליח לנתק התקן בלוטוס:
@ישראל-כהן תקן אותי אם איני מבין אותך נכון אתה מנסה במנהל ההתקנים להסיר התקן ולא מצליח?
אני ניסיתי כמה פעמים גם דרך המנהל התקנים, והוא באמת הסיר את ההתקן, אבל אחרי שאני מנתק את הבלוטוס של המחשב ומחבר אותו שוב, ההתקן מופיע עוד הפעם, [גם כשהמקלדת מכובה לגמרי], וזה אומר שבאמת ההתקן לא הוסר לגמרי, ולכן אני לא מצליח להתקין שוב.
עשיתי גם הפעלה מחדש כמה פעמים, ומה לא...
תודה.@ישראל-כהן אולי זה מוגדר על חיבור אוטומטי?
תבדוק -
@ישראל-כהן אולי זה מוגדר על חיבור אוטומטי?
תבדוק@חיים-כהן-1 אמר בלא מצליח לנתק התקן בלוטוס:
@ישראל-כהן אולי זה מוגדר על חיבור אוטומטי?
תבדוקלא, זה לא על חיבור אוטומטי.
-
@חיים-כהן-1 אמר בלא מצליח לנתק התקן בלוטוס:
@ישראל-כהן אולי זה מוגדר על חיבור אוטומטי?
תבדוקלא, זה לא על חיבור אוטומטי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות