דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.4k פוסטים 244 כותבים 221.4k צפיות 170 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

    @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    @יוסי-מחשבים התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

    לחצת על 1 ארוך?

    CSS 0C מנותק
    CSS 0C מנותק
    CSS 0
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
    #1036

    @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

    https://iosii123212-hub.github.io/ani/

    י יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • CSS 0C CSS 0

      @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

      י מנותק
      י מנותק
      יונתן 2
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1037

      @CSS-0
      תנסה עם כבל אחר

      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יונתן 2

        @CSS-0
        תנסה עם כבל אחר

        CSS 0C מנותק
        CSS 0C מנותק
        CSS 0
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1038

        @יונתן-2 ניסיתי עם כמה עשרות כבלים לא קולט...

        https://iosii123212-hub.github.io/ani/

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • CSS 0C CSS 0

          @יוסי-מחשבים
          @מוגן-נטפרי
          @דוד-משה-1
          @רמיזא
          התוכנה כלל לא מראה שיש מכשיר מחובר אף על פי שאני מחבר...

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          צוות פיקוח
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1039

          @CSS-0 התקנת מחדש וזה לא עזר?
          זה בדר"כ פותר את השגיאות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • CSS 0C CSS 0

            @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשבים
            צוות פיקוח
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1040

            @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

            @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

            לפני שמחברים כשזה כבוי (מומלץ להוציא סוללה ולהחזיר) לוחצים על 1 ותוך כדי ש-1 לחוץ מחברים

            CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

              @CSS-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

              @מגנוס-קרלסן כן, כשזה דלוק או כבוי? (אני עשיתי שזה היה כבוי)

              לפני שמחברים כשזה כבוי (מומלץ להוציא סוללה ולהחזיר) לוחצים על 1 ותוך כדי ש-1 לחוץ מחברים

              CSS 0C מנותק
              CSS 0C מנותק
              CSS 0
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1041

              @יוסי-מחשבים שאני מחבר הטלפון נדלק רגיל...

              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • CSS 0C CSS 0

                @יוסי-מחשבים שאני מחבר הטלפון נדלק רגיל...

                S מנותק
                S מנותק
                smct
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1042

                @CSS-0
                אתה לא אמור להדליק את זה אלא אחרי שאתה מוציא את הבטריה ומחזיר אתה לוחץ 1 ארוך בחיבור למחשב וכל ההתקנה של הגירסה צריך להיות שהטלפון כבוי

                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                  @אלישמח תתקין מחדש את WOT ותנסה שוב

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלישמח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אלישמח
                  #1043

                  @יוסי-מחשבים זה לא קשור כי ניסיתי בכמה מחשבים שונים וכולם עושים את אותה שגיאה,
                  וגם לא עזר שניסיתי להוציא את הסוללה.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S smct

                    @CSS-0
                    אתה לא אמור להדליק את זה אלא אחרי שאתה מוציא את הבטריה ומחזיר אתה לוחץ 1 ארוך בחיבור למחשב וכל ההתקנה של הגירסה צריך להיות שהטלפון כבוי

                    CSS 0C מנותק
                    CSS 0C מנותק
                    CSS 0
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1044

                    @smct ניסיתי וזה לא משנה זה אותו דבר תמיד!

                    https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • CSS 0C CSS 0

                      @smct ניסיתי וזה לא משנה זה אותו דבר תמיד!

                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0C מנותק
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1045

                      יכול להיות קשור לנטפרי?
                      ניסיתי מכמה מחשבים ולא הולך

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • CSS 0C CSS 0

                        יכול להיות קשור לנטפרי?
                        ניסיתי מכמה מחשבים ולא הולך

                        S מנותק
                        S מנותק
                        smct
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1046

                        @CSS-0
                        הגיוני תעשה הקלטת תעבורה ותבדוק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אלישמח

                          @יוסי-מחשבים זה לא קשור כי ניסיתי בכמה מחשבים שונים וכולם עושים את אותה שגיאה,
                          וגם לא עזר שניסיתי להוציא את הסוללה.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלישמח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1047

                          יכול להיות שזה קשור לדגם?
                          יש לי D30.

                          S A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • א אלישמח

                            יכול להיות שזה קשור לדגם?
                            יש לי D30.

                            S מנותק
                            S מנותק
                            smct
                            כתב נערך לאחרונה על ידי smct
                            #1048

                            @אלישמח
                            לא חושב אם זה של קיוליקס בכל מקרה אם זה לא בעיה של סינון תוכל לשלוח לחברה הודעה דרך התוכנה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אלישמח

                              יכול להיות שזה קשור לדגם?
                              יש לי D30.

                              A מנותק
                              A מנותק
                              AryeVi
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1049

                              @אלישמח אתה צריך ללחוץ על מקש מספר 4 במכשיר.
                              בהצלחה.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים100
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1050

                                אני משתמש בתוכנה ולQ7 הצלחתי לעדכן לשני פלאפונים ול4X4 אני לא הצלחתי לעדכן לשום פלאפון (ניסיתי שני פלאפונים) מישהו יודע למה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • A AryeVi

                                  @אלישמח אתה צריך ללחוץ על מקש מספר 4 במכשיר.
                                  בהצלחה.

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלישמח
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1051

                                  @AryeVi זה עבד!
                                  תמיד לחצתי על 1
                                  תודה רבה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיים100
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי חיים100
                                    #1052

                                    מישהו יודע מה זה אומר?

                                    Error: [PS2264]Open port fail
                                    
                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      השטייגעניסט
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי השטייגעניסט
                                      #1053

                                      עדכון גירסה לציקלון X30

                                      גרסא V5

                                      • הוספת רינגטונים חדשים
                                      • הוספת תמיכה בהתרעות חירום
                                      • שיפור ביצועים לרשת דור 4.
                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ה השטייגעניסט

                                        עדכון גירסה לציקלון X30

                                        גרסא V5

                                        • הוספת רינגטונים חדשים
                                        • הוספת תמיכה בהתרעות חירום
                                        • שיפור ביצועים לרשת דור 4.
                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        CUBASE
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1054

                                        @השטייגעניסט ראיתי את הגרסה הזו בתוכנה כבר לפני הרבה זמן... גם ל-X40

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אלישמח

                                          @הרוששיבע
                                          זה לא קשור, גם לי יש את השגיאה הזאת וניסיתי לעדכן את הפלאפון בכמה מחשבים ולא הצלחתי.
                                          אם מישהו יכול לעזור לנו (הפלאפון שלי הוא D30 אולי זה קשור)

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שלמה מרלר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה מרלר
                                          #1055

                                          @אלישמח גם אני לא מצליח לטלפון הנ"ל 'ציקלון'

                                          עריכה:

                                          בהשראת מה שכתבו לך ניסיתי מקשים אחרים
                                          וראה זה פלא
                                          בציקלון יש ללחוץ על כוכבית בשביל לעדכן!

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר