באג | פירסט פון G20 הפסיק להציג זמני היום בלוח שנה
-
כשלוחצים על זמני היום, אין תוכן. כתוב "ריקה".
עוד מישהו נתקל בזה?
שווה לנסות לגבות את אנשי הקשר ולאפס את המכשיר?נכון הוא לא דור 4, אבל בינתיים אין בדור 4 מכשיר ברמת הקליטה שלו ובחוזק הפיזי שלו.
אז אני סוחב איתו עד הרגע האחרון... -
כנראה שזה קרה בתחילת השנה הלועזית.
הדבר הראשון שעשיתי היה להזיז את התאריך שנה אחורה. זה לא עזר.
זה גם לא מציג זמנים של תאריכים שעברו. גם לא את הלימוד היומי שהיה מוצג בעבר.
אני מאמין שיש איזה באג פנימי שהופך את הקובץ של הזמנים ללא רלוונטי.הבעיה במכשיר הזה, שקשה מאוד למצוא קודי טכנאי שמאפשרים גישה למערכת הפנימית...
-
א אלי ויל התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות