בירור | רכבים זה לזה
-
-
אני רואה שגם הפורום הזה וגם פורום רכבים זה לזה דומים מאוד עד אותו דבר באופן השימוש ובנראות שלהם.
סתם מעניין אותי, יש שיתוף פעולה בין הפורומים?@האקר-גאון מישהו מהפורום פתח את רכבים זה לזה
כנראה עשה אותו דבר -
אני רואה שגם הפורום הזה וגם פורום רכבים זה לזה דומים מאוד עד אותו דבר באופן השימוש ובנראות שלהם.
סתם מעניין אותי, יש שיתוף פעולה בין הפורומים?@האקר-גאון כתב בבירור | רכבים זה לזה:
אני רואה שגם הפורום הזה וגם פורום רכבים זה לזה דומים מאוד עד אותו דבר באופן השימוש ובנראות שלהם.
סתם מעניין אותי, יש שיתוף פעולה בין הפורומים?וגם פורום אוצריא
-
אני רואה שגם הפורום הזה וגם פורום רכבים זה לזה דומים מאוד עד אותו דבר באופן השימוש ובנראות שלהם.
סתם מעניין אותי, יש שיתוף פעולה בין הפורומים?@האקר-גאון כתב בבירור | רכבים זה לזה:
אני רואה שגם הפורום הזה וגם פורום רכבים זה לזה דומים מאוד עד אותו דבר באופן השימוש ובנראות שלהם.
סתם מעניין אותי, יש שיתוף פעולה בין הפורומים?כולם פועלים באותה תוכנה שנקראת NodeBB.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות