בעיה | שגיאה בSP FLASH
-
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתי -
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתי@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתיגם בלי קשר לא מומלץ לשים את הסקאטר בתקייה בעברית
-
@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתיגם בלי קשר לא מומלץ לשים את הסקאטר בתקייה בעברית
@פראירי כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתיגם בלי קשר לא מומלץ לשים את הסקאטר בתקייה בעברית
עשיתי זאת הרבה פעמים ולא נגרם שום נזק
-
@פראירי כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתיגם בלי קשר לא מומלץ לשים את הסקאטר בתקייה בעברית
עשיתי זאת הרבה פעמים ולא נגרם שום נזק
@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
@פראירי כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
@דובי-ג כתב בבעיה | שגיאה בSP FLASH:
אחרי שניסיתי לצרוב את הM308 נכנס לי לבריק ועושה לי את התוצאה הבאה בניסיון לצריבת הגרסה המלאה

מה ניתן לעשות (רק למי שמכיר ספציפית את השגיאה הזאת) בתודה מראש.
@אלוף-תימן @למה-באתיגם בלי קשר לא מומלץ לשים את הסקאטר בתקייה בעברית
עשיתי זאת הרבה פעמים ולא נגרם שום נזק
תלוי בגרסאות ובכל מני משתנים..
לפעמים מוציא שגיאה בגלל זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות