המלצה | המלצות על נגני אנדרואיד מעלי אקספרס רק מי שקנה בעצמו!!!!
-
נגן מטורף גדול עם מעבד חמוד לגמרי 3 gb ram
שרד לי כבר 3 חודשים עבר נפילות והמסך לא נשבר מגיע עם כרטיס זיכרון 64 ג'יגה
https://he.aliexpress.com/item/1005008998462058.html -
M36
M500 -
נגן מטורף גדול עם מעבד חמוד לגמרי 3 gb ram
שרד לי כבר 3 חודשים עבר נפילות והמסך לא נשבר מגיע עם כרטיס זיכרון 64 ג'יגה
https://he.aliexpress.com/item/1005008998462058.htmlפוסט זה נמחק! -
m36 ממש טוב אנדרואיד 13 נוח ונחמד
-
אני קניתי דגם M400 ואני מאד מרוצה מה מהירות תגובה של המסך מגע וההרגשה שזה מוצק איכות הצפיה היא די טובה ואפילו מצויינת אך האנדרואיד היא גרסה 8.1
https://he.aliexpress.com/item/1005009227181401.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.176.9cec586a1p9e0Q&gatewayAdapt=glo2isr -
קניתי M400 לדעתי הבטריה חלשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות