דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. המלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל

המלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
282 פוסטים 60 כותבים 33.2k צפיות 61 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 1000STV

    היי
    אשמח לדעת בקיצור:
    הטלפון כשר מבחינה שא"א אפשר לפרוץ? (לא בקטע של חותמת)
    הטלפון טוב?
    אפשר להכניס כרטיס מיקרו?
    ועם הוויז הוא חייב סים לא כשר?
    אשמח לתשובה מהירה
    תודה

    ח מנותק
    ח מנותק
    חנוך הכהן
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #237

    @1000STV כן, כן, לא, כן או וויפי
    שמחתי לעזור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 1 1000STV

      היי
      אשמח לדעת בקיצור:
      הטלפון כשר מבחינה שא"א אפשר לפרוץ? (לא בקטע של חותמת)
      הטלפון טוב?
      אפשר להכניס כרטיס מיקרו?
      ועם הוויז הוא חייב סים לא כשר?
      אשמח לתשובה מהירה
      תודה

      ה מנותק
      ה מנותק
      הסקרן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #238

      @1000STV אפשר להכניס כרטיס מיקרו עם otg

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הסקרן

        @1000STV אפשר להכניס כרטיס מיקרו עם otg

        ח מנותק
        ח מנותק
        חנוך הכהן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #239

        @הסקרן אני די בטוח שאי אפשר

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חנוך הכהן

          @הסקרן אני די בטוח שאי אפשר

          ה מנותק
          ה מנותק
          הסקרן
          כתב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
          #240

          @חנוך-הכהן יש לי את זה עכשיו ביד
          עם כרטיס מיקרון בotg
          בפוסט הקודם לא שאלתי רק עניתי לשאלה למעלה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            ישראלש
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #241

            בקטן יש אנדרואיד אוטו? איך מתחברים?

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראלש

              בקטן יש אנדרואיד אוטו? איך מתחברים?

              ה מנותק
              ה מנותק
              הסקרן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #242

              @ישראלש אין אנדרואיד אוטו בקטן

              חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג מנותק
                ג מנותק
                גורא12
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #243

                איזה אפליקציות ניתן להתקין במכשיר.
                מעוניין לעבור מהדרן סים כפול ללא וואטסאפ למכשיר כזה. כיום משתמש בעיקר באפליקציות של וויז, ביט, תיקוף בתחבורה ציבורית וכדו'.

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גורא12

                  איזה אפליקציות ניתן להתקין במכשיר.
                  מעוניין לעבור מהדרן סים כפול ללא וואטסאפ למכשיר כזה. כיום משתמש בעיקר באפליקציות של וויז, ביט, תיקוף בתחבורה ציבורית וכדו'.

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הסקרן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #244

                  @גורא12 אי אפשר להתקין אפליקציות במכשיר הזה
                  המכשיר מגיע עם וויז ורב קו (רק טעינת כרטיס לא תיקוף) מזג אוויר זמני הלכה ושיחות SMS וכו'

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    ישיבה-בוחער
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #245

                    קניתי עכשיו את ה-fig mini וכשאני מסריט ההסרטות לא נפתחות [גם לא במחשב]
                    אציין שהבעיה היא רק במצלמה הרגילה ובמצלמת הסלפי ההסרטות נפתחות
                    לאחר הפעל מחדש ניתן להסריט 2-3 הסרטות ואז הבאג חוזר שוב
                    @הסקרן אולי תוכל לעזור?

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישיבה-בוחער

                      קניתי עכשיו את ה-fig mini וכשאני מסריט ההסרטות לא נפתחות [גם לא במחשב]
                      אציין שהבעיה היא רק במצלמה הרגילה ובמצלמת הסלפי ההסרטות נפתחות
                      לאחר הפעל מחדש ניתן להסריט 2-3 הסרטות ואז הבאג חוזר שוב
                      @הסקרן אולי תוכל לעזור?

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הסקרן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #246

                      @ישיבה-בוחער מוזר
                      יש באג ידוע שכשמסריטים הסרטות הפלאפון מחליט לא לפתוח אותם
                      אבל שלא יפתח במחשב לא שמעתי כזה דבר

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הסקרן

                        @ישיבה-בוחער מוזר
                        יש באג ידוע שכשמסריטים הסרטות הפלאפון מחליט לא לפתוח אותם
                        אבל שלא יפתח במחשב לא שמעתי כזה דבר

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חנוך הכהן
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #247

                        @הסקרן כתב בהמלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל:

                        יש באג ידוע שכשמסריטים הסרטות הפלאפון מחליט לא לפתוח אותם

                        יש דרך לטפל בזה?

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חנוך הכהן

                          @הסקרן כתב בהמלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל:

                          יש באג ידוע שכשמסריטים הסרטות הפלאפון מחליט לא לפתוח אותם

                          יש דרך לטפל בזה?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הסקרן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                          #248

                          @חנוך-הכהן לא מה שידוע לי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            ישיבה-בוחער
                            כתב נערך לאחרונה על ידי ישיבה-בוחער
                            #249

                            אני מעוניין ליצור קשר עם פיג [הפיתוח\פניות הציבור]
                            יש למישהו מייל שלהם?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              ישראלש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #250

                              info@figkosher.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה הסקרן

                                @חיים-הרשקופ מישהו הביא לי את הFIG ואת הPOM ואת הWONDER לניסיון (שלושתם אותו רעיון)
                                והכי נהנתי מהWONDER גם במהירות של הפלאפון עצמו וגם בחומרה

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דנדוש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #251

                                זה עובד עם סים כשר?
                                ועם סים ישראלי?

                                ה ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דנדוש

                                  זה עובד עם סים כשר?
                                  ועם סים ישראלי?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הסקרן
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                                  #252

                                  @דנדוש על איזה טלפון אתה שואל?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ד דנדוש

                                    זה עובד עם סים כשר?
                                    ועם סים ישראלי?

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חזקי ראזנבערג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #253

                                    @דנדוש כן עובד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קראנץ' ונילהק מנותק
                                      קראנץ' ונילהק מנותק
                                      קראנץ' ונילה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #254

                                      היום ראיתי מודעה-פאשקוויל
                                      נגד פיג&דרך בטוחה ככל הנראה מזוייפת
                                      והמוזר הוא שר' דוד כהן חתום שם...
                                      הוא היוזם ונותן הגושפנקא לfig לא כך?
                                      IMG_20260403_120628_208.jpg

                                      31576863 ש ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                        היום ראיתי מודעה-פאשקוויל
                                        נגד פיג&דרך בטוחה ככל הנראה מזוייפת
                                        והמוזר הוא שר' דוד כהן חתום שם...
                                        הוא היוזם ונותן הגושפנקא לfig לא כך?
                                        IMG_20260403_120628_208.jpg

                                        31576863 מנותק
                                        31576863 מנותק
                                        3157686
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #255
                                        פוסט זה נמחק!
                                        E מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 31576863 3157686

                                          פוסט זה נמחק!

                                          E מנותק
                                          E מנותק
                                          eliu
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי eliu
                                          #256

                                          @3157686
                                          אני לא חושב שזה קשור לפורום

                                          אבל למיטב ידיעתי זה חתימתו ולא זיוף
                                          וזה באמת תמוה אבל תכלס לו עצמו יש את המכשיר

                                          אני לא חברונר

                                          שמואל5ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר