בדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס
-
@אלישי יאנג 2 יותר יפה מיאנג וגרסת אנדרואיד קצת יותר מתקדמת אבל נראה לי שהוא יותר אטי יש לו פחות ram
@yos אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
@אלישי יאנג 2 יותר יפה מיאנג וגרסת אנדרואיד קצת יותר מתקדמת אבל נראה לי שהוא יותר אטי יש לו פחות ram
יש לך קישור?
-
מועניין לדעת בקשר לפלא' זה J106F
https://www.aliexpress.com/item/4001077348011.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.73f61d34Fc3MZj- האם ניתן להוסיף לו את שפה העברית
- האם זה תומך בתדרים של ישראל
- האם ניתן לצרוב עליו את הגירסה של מושגח פלוס
@avi-chazak אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
האם ניתן להוסיף לו את שפה העברית
בכל זאת האם משהו יודע
אני מדבר על גירסה מלא בעברית ולא רק חלקית. -
@avi-chazak אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
האם ניתן להוסיף לו את שפה העברית
בכל זאת האם משהו יודע
אני מדבר על גירסה מלא בעברית ולא רק חלקית.@avi-chazak אפשרשיהיה לו עברית מלאה
נ.ב. מה התת דגם המדויק שאתה מברר עליו? H\F\משהו שלישי
כי זה קריטי בדגם הזה האם ישלו דור 4 או לא
נ.ב. מדובר במכשיר האיטי ביותר שיש לי יאנג כשר יותר מהיר ממנו -
@avi-chazak אפשרשיהיה לו עברית מלאה
נ.ב. מה התת דגם המדויק שאתה מברר עליו? H\F\משהו שלישי
כי זה קריטי בדגם הזה האם ישלו דור 4 או לא
נ.ב. מדובר במכשיר האיטי ביותר שיש לי יאנג כשר יותר מהיר ממנו@A0533057932 אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
.ב. מה התת דגם המדויק שאתה מברר עליו? H\F\משהו שלישי
כי זה קריטי בדגם הזה האם ישלו דור 4 או לאהתת דגם שלו הוא F
-
@avi-chazak אפשרשיהיה לו עברית מלאה
נ.ב. מה התת דגם המדויק שאתה מברר עליו? H\F\משהו שלישי
כי זה קריטי בדגם הזה האם ישלו דור 4 או לא
נ.ב. מדובר במכשיר האיטי ביותר שיש לי יאנג כשר יותר מהיר ממנו@A0533057932 אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
נ.ב. מדובר במכשיר האיטי ביותר שיש לי יאנג כשר יותר מהיר ממנו
תוכל להעלות לי קישור שלו מאליאקספרס
או לחילופין תביא לי את הדגם המלא שלו -
@A0533057932 אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
נ.ב. מדובר במכשיר האיטי ביותר שיש לי יאנג כשר יותר מהיר ממנו
תוכל להעלות לי קישור שלו מאליאקספרס
או לחילופין תביא לי את הדגם המלא שלו@avi-chazak אני משתמש בJ106H ומדובר במכשיר זוועה
קניתי פה בארץ כך שאין לי מה להביא לך -
@avi-chazak אני משתמש בJ106H ומדובר במכשיר זוועה
קניתי פה בארץ כך שאין לי מה להביא לך -
@avi-chazak זה המפרט ולפי זה נראה שF יש לו דור 4

4G bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 40 - J106F/DS -
@avi-chazak זה המפרט ולפי זה נראה שF יש לו דור 4

4G bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 40 - J106F/DS@A0533057932 אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
@avi-chazak זה המפרט ולפי זה נראה שF יש לו דור 4

4G bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 40 - J106F/DSיש לך המלצה על מכשיר בגודל של אלו שלא מושך את העין יותר מידי ויותר מהיר וטוב
-
@A0533057932 אמר בבדיקת פלא' סמסונג לפני קניה מאליאקספרס:
@avi-chazak זה המפרט ולפי זה נראה שF יש לו דור 4

4G bands 1, 3, 5, 7, 8, 20, 40 - J106F/DSיש לך המלצה על מכשיר בגודל של אלו שלא מושך את העין יותר מידי ויותר מהיר וטוב
@avi-chazak לא
באם תמצא תעדכן אותי גם
יתכן שהשיאומי QIN 2PRO יכול להיות פיתרון כי מבחינת גודל הוא כמו השיאומי הכשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות