בקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים
-
פוסט זה נמחק!
-
-
-
@yuda תעשה חיפוש גוגל בפורום
-
@yuda תעשה חיפוש גוגל בפורום
@הרב-של-השכונה אם בכלל יש
נראה לי שאין -
@yuda תעשה חיפוש גוגל בפורום
@הרב-של-השכונה כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
@yuda תעשה חיפוש גוגל בפורום
מחיפוש בפורום הבנתי שאין עדיין ונראה לי ש @אלוף-תימן כתב שהוא יעשה גרסה לכן שאלתי אותו..
-
@הרב-של-השכונה אם בכלל יש
נראה לי שאין@מגנוס-קרלסן אם יש יש אם אין אין אלוף תימן לא יעלה בישבלו עכשיו נכון?
אז לפחות שיבדוק אם יש בפורום.. -
-
@מגנוס-קרלסן אם יש יש אם אין אין אלוף תימן לא יעלה בישבלו עכשיו נכון?
אז לפחות שיבדוק אם יש בפורום..@הרב-של-השכונה כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
אז לפחות שיבדוק אם יש בפורום..
0
לפני 9 חודשים
בשביל מה לבדוק אם אין
-
-
@עזיז כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
יש לי רום מלא לxs19 של soyes אם מישהו חושב שיש בזה צור אני יעלה אותו
תשלח את זה בפרטי ל @אלוף-תימן
-
@עזיז כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
יש לי רום מלא לxs19 של soyes אם מישהו חושב שיש בזה צור אני יעלה אותו
תשלח את זה בפרטי ל @אלוף-תימן
@מגנוס-קרלסן
למה יש שני אשכולות לנושא אחד ?!
גם כאן וגם של אלוף תימן...??? -
@עזיז כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
יש לי רום מלא לxs19 של soyes אם מישהו חושב שיש בזה צור אני יעלה אותו
תשלח את זה בפרטי ל @אלוף-תימן
@מגנוס-קרלסן יש לי כבר ואני מבין ממנו שזה לא כשר
-
@מגנוס-קרלסן
למה יש שני אשכולות לנושא אחד ?!
גם כאן וגם של אלוף תימן...??? -
@אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
@עזיז כי פה זה גירסאות גם לא כשרות ושלי רק כשרות
אשריך, שלי זה הרום המלא נראה לי לא עשיתי כלום בנתיים כדי להכשיר
-
גירסה לנגן Q6 זה שוקל כמעט 10 גיגה
https://drive.google.com/file/d/1gQh@@@@@@PR5P14uMrzMwakpfd9bQM2trLIHRO/view?usp=sharing
להוריד @@@@@אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
גירסה לנגן Q6 זה שוקל כמעט 10 גיגה
https://drive.google.com/file/d/1gQh@@@@@@PR5P14uMrzMwakpfd9bQM2trLIHRO/view?usp=sharing
להוריד @@@@יש מצב שאתה מעלה את זה שוב?
-
@אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | אשכול גירסאות לנגנים:
גירסה לנגן Q6 זה שוקל כמעט 10 גיגה
https://drive.google.com/file/d/1gQh@@@@@@PR5P14uMrzMwakpfd9bQM2trLIHRO/view?usp=sharing
להוריד @@@@יש מצב שאתה מעלה את זה שוב?
-
גרסה כשרה לנגן Famue BF85 אנדרואיד 13
לפתוח בוטלואדר
מה חסום בגרסה WIFI
ואפשרויות מפתחים
תוקן הבאג של השלוש 3 אפליקציות אחרונות קרדיט ל @עדלאידע
שפה עברית ברירת מחדל
זמן לשינה אף פעם
בוטל הקוד האוניברסלי
לוגו של Q6
וגם סידרתי את lk שלא יהיה התראה
להורדה למחוק כוכביות@AKNVDURI
תיקנת את הגירסה? -
@AKNVDURI
תיקנת את הגירסה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות