בעיה | קריסה חלקית בתקשורת בארץ
-
לי היו עכשיו בעיות ברשת, בסינון וספק תקשורת אחר, בדקתי בגוגל ראיתי דיווחים על תקלות ברשת בכמה וכמה ספקים, יתכן שגם אצלך זה ההסבר.
@תצמנ כתב בבעיה | תקלה בנטפרי או אצלי:
ספק תקשורת אחר
איזה?
@חפש-אותי כתב בבעיה | תקלה בנטפרי או אצלי:
יש תקלה בחברת פרטנר בכל הארץ
לגמרי. גם לא קשור לאינטרנט דווקא. גם בהוט מובייל אי אפשר להוציא ולקבל שיחות גם לא בדור 2.
-
אני בפרטנר מקודם לא עבד כלום
עכשיו עובד אבל איטי מאודתכף נשמע על איזה חיסול שישראל עשתה
-
אני בפרטנר מקודם לא עבד כלום
עכשיו עובד אבל איטי מאודתכף נשמע על איזה חיסול שישראל עשתה
@טופטופיסט כתב בבעיה | תקלה בנטפרי או אצלי:
אני בפרטנר מקודם לא עבד כלום
עכשיו עובד אבל איטי מאודפרטנר חזר לעבוד מלא גם בטלפוניה
-
יש לי אינטרנט קוי אראל, וכל האתרים שניסיתי לא עובדים, חוץ מפורומינו הנכבד. באתר 1.2.3.4 כתוב שגיאת פרטיות, ובשאר האתרים גם זה לא. לא שיניתי משהו בתעודת אבטחה או משהו.
-
@תצמנ כתב בבעיה | תקלה בנטפרי או אצלי:
ספק תקשורת אחר
איזה?
@חפש-אותי כתב בבעיה | תקלה בנטפרי או אצלי:
יש תקלה בחברת פרטנר בכל הארץ
לגמרי. גם לא קשור לאינטרנט דווקא. גם בהוט מובייל אי אפשר להוציא ולקבל שיחות גם לא בדור 2.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות