בקשה | רוט לנגן M393 PRO
-
@חכם-בלילה https://mitmachim.top/topic/91484/להורדה-גירסה-כשרה-לנגן-m393pro?_=1766522998011
כרגע הגירסה חסומה בנטפרי שלחתי להם בקשה לבדיקה מחכה שיאשרו או שאני יעלה עוד פעם עם @@@אלוף-תימן כל הכבוד לך
יש לך דרך גם לרוט או רק גירסא? -
@אלוף-תימן כל הכבוד לך
יש לך דרך גם לרוט או רק גירסא? -
ב''ה העניין סודר,
תודה עצומה ומטורפת ל @אלוף-תימן שסידר לי הכל בסבלנות הזויה,
והקדיש לי הרבה זמן,
ואפי' ערך גירסא כשרה לנגן!!!@פבב-הראשון איך עשית רוט?
ואחרי הרוט קל לערוך את המכשיר?? -
@פבב-הראשון איך עשית רוט?
ואחרי הרוט קל לערוך את המכשיר??@החפץ-בעילום-שם-0 פתחתי בוטלאודר וצרבתי אימות חתימה
כן -
@החפץ-בעילום-שם-0 פתחתי בוטלאודר וצרבתי אימות חתימה
כן -
@החפץ-בעילום-שם-0 כן פחות או יותר
-
@החפץ-בעילום-שם-0 פתחתי בוטלאודר וצרבתי אימות חתימה
כן@אלוף-תימן כתב בבקשה | רוט לנגן M393 PRO:
צרבתי אימות חתימה
מה זה אימות חתימה?
חיפשתי מדריך בפורום ולא ראיתי -
@אלוף-תימן כתב בבקשה | רוט לנגן M393 PRO:
צרבתי אימות חתימה
מה זה אימות חתימה?
חיפשתי מדריך בפורום ולא ראיתי -
@shishko צריך לצרוב vbmeta.rar ריק
@אלוף-תימן מה הרווח? שאחרי זה אפשר לנעול בוטלאודר?
-
@אלוף-תימן מה הרווח? שאחרי זה אפשר לנעול בוטלאודר?
-
@אלוף-תימן א"א מיד אחרי שצורבים בוטלאודר?
או שזה מיועד כדי שלא יצטרכו לעשות בSP מצב AII?
תמיד בשביל לצרוב בוט אני עושה ADB -
@אלוף-תימן א"א מיד אחרי שצורבים בוטלאודר?
או שזה מיועד כדי שלא יצטרכו לעשות בSP מצב AII?
תמיד בשביל לצרוב בוט אני עושה ADB -
@shishko זה לא קשור איך אתה צורב חובה לפני כל נגיעה באחד המחיצות לצרוב vbmeta ריק כי אם לא המכשיר לא ידלק
@אלוף-תימן
ואם צרבתי את הגרסה שלך גם אז צריך לצרוב לפני זה vbmeta ?
כי צרבתי את הגרסה שלך והנגן לא נדלק בכלל. -
@אלוף-תימן
ואם צרבתי את הגרסה שלך גם אז צריך לצרוב לפני זה vbmeta ?
כי צרבתי את הגרסה שלך והנגן לא נדלק בכלל. -
@אלוף-תימן
הנגן לפני זה בצריבה נתקע לי על מחיצת IK עכשיו צרבתי מחיצת IK ששאבתי מנגן אחר וזה נדלק בלופים האם למישהו יש פיתרון? -
@אלוף-תימן
הנגן לפני זה בצריבה נתקע לי על מחיצת IK עכשיו צרבתי מחיצת IK ששאבתי מנגן אחר וזה נדלק בלופים האם למישהו יש פיתרון? -
@אלוף-תימן
אני צרבתי רגיל וזה נתקע באמצע לכן ניסיתי בדרך השניה והנגן לא נדלק האם יש לך פיתרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות