עזרה | היי אשמח לעזרת המומחים - רכיב NFC חיצוני מעליאקספרס עם TYPE C לטאבלט יטעין רב קו?
-
אחותי התלהבה קנתה טאבלט של סמסונג חדש וחשבה שיש שם גם אופציה להטעין רב קו ואין..
אני מנסה לעזור לה למצוא פיתרון. ראיתי בעליאקספרס שיש קורא כרטיסים שמתחבר עם TYPE C או מתאםניסינו לחבר את הקורא כרטיסים של רב קו עם מתאם ולא עזר ואמרו לנו בחנות שצריך מתאם עם תמיכה ב OTG אבל הוא רצה על זה יקר ולא הרגיש לי שהוא כזה מבין...
בקיצור לא מבינה בזה ואשמח לפני שאני מזמינה סתם אם זה באמת עובד - מדובר על טאבלט לא מסונן S11 של סמסונג
שבוע מבורך
תודה לעונים !! -
אחותי התלהבה קנתה טאבלט של סמסונג חדש וחשבה שיש שם גם אופציה להטעין רב קו ואין..
אני מנסה לעזור לה למצוא פיתרון. ראיתי בעליאקספרס שיש קורא כרטיסים שמתחבר עם TYPE C או מתאםניסינו לחבר את הקורא כרטיסים של רב קו עם מתאם ולא עזר ואמרו לנו בחנות שצריך מתאם עם תמיכה ב OTG אבל הוא רצה על זה יקר ולא הרגיש לי שהוא כזה מבין...
בקיצור לא מבינה בזה ואשמח לפני שאני מזמינה סתם אם זה באמת עובד - מדובר על טאבלט לא מסונן S11 של סמסונג
שבוע מבורך
תודה לעונים !!@batyac111 לא הבנתי אם יש otg בטאבלט או שאין
-
@batyac111 לא הבנתי אם יש otg בטאבלט או שאין
@אלוף-תימן יש אבל הקורא כרטיסים של הרב קו הוא עם כניסה USB וניסיתי לחבר לו מתאם TYPE C רגיל וזה לא קרא
אז בחנות אמרו לי שצריך מתאם TYPE C עם OTG . לא הבנתי למה הוא התכוון תאמת לכן שואלת כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות