עזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb
-
שלום
יש לי פורום שבנוי על NODEBB, הוא נפתח לפני 4 שנים ולא נעשה בו עדכון גרסה מעולם. הגרסה העדכנית היא V.1.19.1
לאחרונה יש כמה באגים בפורום שאולי קשורים לכך שהאתר עם גרסה ישנה או בגלל עיצוב שעשיתי.
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבות -
-
@novik-web כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבות
0
-
@צדיק-תמים אתה שלמה לא? עשית לי פעם כמה עבודות באתר
-
שלום
יש לי פורום שבנוי על NODEBB, הוא נפתח לפני 4 שנים ולא נעשה בו עדכון גרסה מעולם. הגרסה העדכנית היא V.1.19.1
לאחרונה יש כמה באגים בפורום שאולי קשורים לכך שהאתר עם גרסה ישנה או בגלל עיצוב שעשיתי.
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבות@novik-web כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
שלום
יש לי פורום שבנוי על NODEBB, הוא נפתח לפני 4 שנים ולא נעשה בו עדכון גרסה מעולם. הגרסה העדכנית היא V.1.19.1
לאחרונה יש כמה באגים בפורום שאולי קשורים לכך שהאתר עם גרסה ישנה או בגלל עיצוב שעשיתי.
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבותלמה שלא תתקין את העדכון ישירות מהדשבורד ניהול?
-
@novik-web כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
שלום
יש לי פורום שבנוי על NODEBB, הוא נפתח לפני 4 שנים ולא נעשה בו עדכון גרסה מעולם. הגרסה העדכנית היא V.1.19.1
לאחרונה יש כמה באגים בפורום שאולי קשורים לכך שהאתר עם גרסה ישנה או בגלל עיצוב שעשיתי.
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבותלמה שלא תתקין את העדכון ישירות מהדשבורד ניהול?
@מים-אחרונים כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
למה שלא תתקין את העדכון ישירות מהדשבורד ניהול?
עד כמה שידוע לי
אין שום דרך לעדכן את נודביבי דרך הדשבורד של הניהול -
שלום
יש לי פורום שבנוי על NODEBB, הוא נפתח לפני 4 שנים ולא נעשה בו עדכון גרסה מעולם. הגרסה העדכנית היא V.1.19.1
לאחרונה יש כמה באגים בפורום שאולי קשורים לכך שהאתר עם גרסה ישנה או בגלל עיצוב שעשיתי.
אשמח אם יש מישהו שמבין בזה יכול לעזור לי עם עדכון גרסה לאתר והתקנת תוספים, בתשלום או התנדבות -
@מים-אחרונים כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
למה שלא תתקין את העדכון ישירות מהדשבורד ניהול?
עד כמה שידוע לי
אין שום דרך לעדכן את נודביבי דרך הדשבורד של הניהול -
@מים-אחרונים כתב בעזרה | עזרה בעדכון גרסה של פורום nodebb:
למה שלא תתקין את העדכון ישירות מהדשבורד ניהול?
עד כמה שידוע לי
אין שום דרך לעדכן את נודביבי דרך הדשבורד של הניהול@יעקב-מ.-פינס צודק.
ראיתי תמיד את זה:

והעדפתי לא ללחוץ, עכשיו אני מבין שזה באמת לא אפשרי.אבל ככה זה כשהמתכנת העיקרי שלך לא מלמד אותך כלום חחח
למדתי משהו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות