בירור | גיבוי אנשי קשר בצריבה לדור 4
-
שלום וברכה. אני צריך לצרוב את הפלאפון שלי - שיאומי חצי טאצ' לדור 4, בצריבה כל החומר יימחק, האם יש אופציה לגבות את אנשי הקשר במחשב וכדו'? (לא בסים כי הסים מוגבל ל250מאנשי קשר)
@נתנאל-ר כתב בבירור | גיבוי אנשי קשר בצריבה לדור 4:
שלום וברכה. אני צריך לצרוב את הפלאפון שלי - שיאומי חצי טאצ' לדור 4, בצריבה כל החומר יימחק, האם יש אופציה לגבות את אנשי הקשר במחשב וכדו'? (לא בסים כי הסים מוגבל ל250מאנשי קשר)
יש לך שירותי גוגל?
אם כן אפשר לגבות לשם..נ.ב אם אתה רוצה יש לי גרסה עם VoLTE בתשלום
-
שלום וברכה. אני צריך לצרוב את הפלאפון שלי - שיאומי חצי טאצ' לדור 4, בצריבה כל החומר יימחק, האם יש אופציה לגבות את אנשי הקשר במחשב וכדו'? (לא בסים כי הסים מוגבל ל250מאנשי קשר)
@נתנאל-ר אמור להיות לך באפליקציה אנשי קשר אפשרות לגיבוי (יצוא) ואז נהיה קובץ VCF שאותו תעתיק למחשב ואח''כ תשחזר ממנו ע''י יבוא
אבל למה אתה צריך צריבת גירסא ? אם המכשיר נקנה בישראל ופתוח להתקנות אז סיכוי גדול שהאפליקציה שפה תעזור
ואם חסום להתקנות אז אפשר עם המדריך הזה שהוא לא אמור לפרמט את המכשיר (למרות שמומלץ כן לגבות קודם.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות