באג | כיבוי בלוטוס אוטמטית בהדלקת המצלמה
-
בנוקיה החדשות, לי יש 3230
יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה שכל פעם כשהמצלמה נדלקת
הבלוטוס נכבה אוטמטית,
זה ממש מעצבן במיוחד שזה יכול להילחץ תוך כדי שיחה
תודה רבה -
מ מצפה לישועת ה' סימן נושא זה כשאלה
-
מ מצפה לישועת ה' סימן נושא זה כנושא רגיל
-
מ מצפה לישועת ה' סימן נושא זה כשאלה
-
בנוקיה החדשות, לי יש 3230
יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה שכל פעם כשהמצלמה נדלקת
הבלוטוס נכבה אוטמטית,
זה ממש מעצבן במיוחד שזה יכול להילחץ תוך כדי שיחה
תודה רבה@מצפה-לישועת-ה
אני לא יודע לעזור לך
אני רק מסכים איתך שזה סיוט דבר מעצבן ומטופש
לדעתי בפלאפון המרובע הזה והנעול הזה אין אפשרות לסדר שום דבר.... -
@מצפה-לישועת-ה
אני לא יודע לעזור לך
אני רק מסכים איתך שזה סיוט דבר מעצבן ומטופש
לדעתי בפלאפון המרובע הזה והנעול הזה אין אפשרות לסדר שום דבר.... -
@נ-נח-3 כתב בבאג | כיבוי בלוטוס אוטמטית בהדלקת המצלמה:
דרך אגב לי יש 235 וזה אותו דפקט
ברור!
כל הנוקיות זה אותה גירסה
אולי מישהו יודע לשנות?
אני חשבתי לעשות נעילת ילדים למצלמה,
ואז זה לא ילחץ בטעות,
אבל זה גם מעצבן..... -
בנוקיה החדשות, לי יש 3230
יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה שכל פעם כשהמצלמה נדלקת
הבלוטוס נכבה אוטמטית,
זה ממש מעצבן במיוחד שזה יכול להילחץ תוך כדי שיחה
תודה רבה@מצפה-לישועת-ה זה קורה בגלל המיקרופון ושאתה מחובר בלוטוס אז הוא מיתנתק בגלל שהוא רוצה את המיקרופון של המכשיר ולא של הבלוטוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות