בקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום
-
מישהו באזור בית שמש?
אני לא צריך חסימות מוגזמות, אלא להסיר אפליקציות, ו שיהיה נראה כשר ככל הניתן. -
מישהו באזור בית שמש?
אני לא צריך חסימות מוגזמות, אלא להסיר אפליקציות, ו שיהיה נראה כשר ככל הניתן.@שוהם307
למה שלא תכשיר לבד?- שינוי IMEI בדקה קרדיט: @Ykingsmart
- רוט לקריאה בלבד קרדיט: @מאן-דאמר יש גם פה הדרכה
- רוט לקריאה וכתיבה קרדיט: @מאן-דאמר
- הסרת הוויפיי לצמיתות (לא מוריד מההגדרות) דורש רוט לקריאה וכתיבה, קרדיט: @מאן-דאמר
- הסרת שורת האינטרנט מההגדרות (לצורך נראות- "והייתם נקיים") דורש רוט לקריאה וכתיבה, קרדיט: @נוחעם-FM התותח
- הסרת אזהרת orange state לאחר ביצוע רוט קרדיט: @מאן-דאמר
- אפליקציות חסימה וסינון לאנדרואיד
מקור
-
תתקין את החסימה של TRIPEL U הכי קל הכי טוב וגם עם מעדכן אפליקציות
-
תתקין את החסימה של TRIPEL U הכי קל הכי טוב וגם עם מעדכן אפליקציות
@יצחק-רשטונ כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
תתקין את החסימה של TRIPEL U הכי קל הכי טוב וגם עם מעדכן אפליקציות
מה זאת החסימה הזאת? ומאיפה משיגים אותה?
-
@יצחק-רשטונ כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
תתקין את החסימה של TRIPEL U הכי קל הכי טוב וגם עם מעדכן אפליקציות
מה זאת החסימה הזאת? ומאיפה משיגים אותה?
-
@קראנץ-ונילה כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
@יוסף-בריל-0
https://mitmachim.top/topic/87888/אפליקציית-ניהול-וחסימה-לאנדרואיד-tripleu-mdm-גרסה-v3.7א. תודה
ב. שאלתי לפני מס ימים והבעיה לא נפתרה לי,
אתה יודע מה יכולה להיות הסיבה שיומן השיחות לא שומר שיחות מעבר ליום +/-? ניסיתי להתקין חייגן אחר ועדיין זה לא נפתר -
@קראנץ-ונילה כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
@יוסף-בריל-0
https://mitmachim.top/topic/87888/אפליקציית-ניהול-וחסימה-לאנדרואיד-tripleu-mdm-גרסה-v3.7א. תודה
ב. שאלתי לפני מס ימים והבעיה לא נפתרה לי,
אתה יודע מה יכולה להיות הסיבה שיומן השיחות לא שומר שיחות מעבר ליום +/-? ניסיתי להתקין חייגן אחר ועדיין זה לא נפתר@יוסף-בריל-0
לא מכיר את הבעיה
מסתבר שזה לא קשור למכשיר -
@קראנץ-ונילה כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
@יוסף-בריל-0
https://mitmachim.top/topic/87888/אפליקציית-ניהול-וחסימה-לאנדרואיד-tripleu-mdm-גרסה-v3.7א. תודה
ב. שאלתי לפני מס ימים והבעיה לא נפתרה לי,
אתה יודע מה יכולה להיות הסיבה שיומן השיחות לא שומר שיחות מעבר ליום +/-? ניסיתי להתקין חייגן אחר ועדיין זה לא נפתר -
@יוסף-בריל-0 ניסית לפרמט?
-
@יוסף-בריל-0
לא מכיר את הבעיה
מסתבר שזה לא קשור למכשיר@קראנץ-ונילה כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
@יוסף-בריל-0
לא מכיר את הבעיה
מסתבר שזה לא קשור למכשירכלומר? משהו נקודתי במכשיר שלי?
-
@קראנץ-ונילה כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
@יוסף-בריל-0
לא מכיר את הבעיה
מסתבר שזה לא קשור למכשירכלומר? משהו נקודתי במכשיר שלי?
@יוסף-בריל-0 כתב בבקשת מידע | הכשרת ג'לי סטאר בתשלום:
כלומר? משהו נקודתי במכשיר שלי?
ברור. או בגירסא. תנסה להחליף אולי יעזור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות