בקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט
-
@עזיז אתה יכול לשאוב בקלות עם SP
יש על זה מדריך@מגנוס-קרלסן @פראירי
לא כזה בקלות לשאוב סקטאר ואז אני לא יודע איך שואבים דווקא בוט ולא את כל הרום
בכל מקרה זה מדריך ממש ארוך וכל פעם אני נתקע במקום אחר פעם זה תוכנה שההורדה שלה חסומה בנטפרי פעם זה הדרייבר
ופעם משום מה התוכנה לא עולה
לכן זה עמל ממש -
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@עזיז אתה יכול לשאוב בקלות עם SP
יש על זה מדריךעדיף אם המדריך של חגי
-
@פראירי למה?
אני שאבתי עם המדריך השני את הרום של M36
והוא עובד מצויין@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@פראירי למה?
אני שאבתי עם המדריך השני את הרום של M36
והוא עובד מצוייןרום מלא?
-
@נחלס-דון השם של הקובץ לא משנה.
@מגנוס-קרלסן פשוט קראתי במדריכים למיניהם שאחרי ההשרשה של הקובץ בוט ע”י מג’יסק צריך לשנות לו את השם,
אבל אם אתה אומר.... -
@מגנוס-קרלסן פשוט קראתי במדריכים למיניהם שאחרי ההשרשה של הקובץ בוט ע”י מג’יסק צריך לשנות לו את השם,
אבל אם אתה אומר.... -
@פשוט-מאוד תצרוב בחזרה את הקובץ המקורי
-
@פשוט-מאוד תצרוב בחזרה את הקובץ המקורי
-
@פשוט-מאוד הוא לא נכנס לפאסטבוט?
-
@פשוט-מאוד הוא לא נכנס לפאסטבוט?
-
@פשוט-מאוד תצרוב אותו בSP
אחרי שאתה לוחץ על הצריבה (הורדה)
אז תלחץ על כפתור הכיבוי של הנגן עד שהוא ייכבה ותשמע צליל חיבור -
@עניו-כמשה
בוט מxs16 יעזור לxs19??
מהגרסה של @מישהו12 -
@פשוט-מאוד תצרוב אותו בSP
אחרי שאתה לוחץ על הצריבה (הורדה)
אז תלחץ על כפתור הכיבוי של הנגן עד שהוא ייכבה ותשמע צליל חיבור@מגנוס-קרלסן יש לי שגיאה עוד לפני הצריבה
-
@פשוט-מאוד תצרוב אותו בSP
אחרי שאתה לוחץ על הצריבה (הורדה)
אז תלחץ על כפתור הכיבוי של הנגן עד שהוא ייכבה ותשמע צליל חיבור@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@פשוט-מאוד תצרוב אותו בSP
אחרי שאתה לוחץ על הצריבה (הורדה)
אז תלחץ על כפתור הכיבוי של הנגן עד שהוא ייכבה ותשמע צליל חיבורלא
הפוך
@פשוט-מאוד תנתק את הנגן מהמחשב תכבה אותו ואז תלחץ על הצריבה בsp ורק אז תחבר את הנגן למחשב -
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@פשוט-מאוד תצרוב אותו בSP
אחרי שאתה לוחץ על הצריבה (הורדה)
אז תלחץ על כפתור הכיבוי של הנגן עד שהוא ייכבה ותשמע צליל חיבורלא
הפוך
@פשוט-מאוד תנתק את הנגן מהמחשב תכבה אותו ואז תלחץ על הצריבה בsp ורק אז תחבר את הנגן למחשב -
@פראירי ואיך הוא בדיוק יכבה את הנגן?
(ת'אמת אם יש סיכה, אבל אם אין סיכה אז שיעשה כמו שאמרתי לו)@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@פראירי ואיך הוא בדיוק יכבה את הנגן?
עם סיכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות