בירור | מהירות גלישה
-
@106 כתב בבירור | מהירות גלישה:
אינני חושב שגלישה של שכנים יכולה להשפיע כל כך.
למה לא?
כל מכשיר לוקח מהירות..@הרב-של-השכונה כתב בבירור | מהירות גלישה:
למה לא?
כל מכשיר לוקח מהירות..עם מהירות כמו שיש לו, גם 10 מכשירים לא ישפיעו.
מהירות גלישה קשורה בעיקר למעבד של המחשב, לא יעזור מהירות גלישה גבוהה אם המעבד של המחשב לא יכול להכיל את זה -
@הרב-של-השכונה כתב בבירור | מהירות גלישה:
למה לא?
כל מכשיר לוקח מהירות..עם מהירות כמו שיש לו, גם 10 מכשירים לא ישפיעו.
מהירות גלישה קשורה בעיקר למעבד של המחשב, לא יעזור מהירות גלישה גבוהה אם המעבד של המחשב לא יכול להכיל את זה -
@הרב-של-השכונה כתב בבירור | מהירות גלישה:
למה לא?
כל מכשיר לוקח מהירות..עם מהירות כמו שיש לו, גם 10 מכשירים לא ישפיעו.
מהירות גלישה קשורה בעיקר למעבד של המחשב, לא יעזור מהירות גלישה גבוהה אם המעבד של המחשב לא יכול להכיל את זה@dudu ואוו מה עשית מהחבילה שלו..
יש לו פשוט ראוטר לעומת סטיק שרובם של הפורום משתמשים בזה ואתה רגיל שכל אחד מעלה נושא שנתקע לו משהו אז הוא מעלה תמונה עם 50MB..
זה מהירות נורמלית לבית רגיל שיש לו כמה מכשירים..ולא דיברנו על מערכת וויפי עסקית שהיה 100 מכשירים מחוברים ולא יאט את הגלישה.. -
@dudu ואוו מה עשית מהחבילה שלו..
יש לו פשוט ראוטר לעומת סטיק שרובם של הפורום משתמשים בזה ואתה רגיל שכל אחד מעלה נושא שנתקע לו משהו אז הוא מעלה תמונה עם 50MB..
זה מהירות נורמלית לבית רגיל שיש לו כמה מכשירים..ולא דיברנו על מערכת וויפי עסקית שהיה 100 מכשירים מחוברים ולא יאט את הגלישה..@הרב-של-השכונה מה??????
מה אתה רוצה להגיד כאן? -
@הרב-של-השכונה מה??????
מה אתה רוצה להגיד כאן?רק אמרתי ל@dudu שאם השכנים מחוברים אז ברור שהמהירות תרד מסכים איתי?
הוא טוען שלא..וזה לא קשור לנושא בכלל -
רק אמרתי ל@dudu שאם השכנים מחוברים אז ברור שהמהירות תרד מסכים איתי?
הוא טוען שלא..וזה לא קשור לנושא בכלל@הרב-של-השכונה כתב בבירור | מהירות גלישה:
הוא טוען שלא..וזה לא קשור לנושא בכלל
והוא צודק
אצלי בבית יש 3 מכשירים מחוברים לראוטר
והמהירות 900Mb פלוס מינוס
מתוך 1Gb -
@הרב-של-השכונה כתב בבירור | מהירות גלישה:
הוא טוען שלא..וזה לא קשור לנושא בכלל
והוא צודק
אצלי בבית יש 3 מכשירים מחוברים לראוטר
והמהירות 900Mb פלוס מינוס
מתוך 1Gbמה קשור עכשיו? מה אכפת לי מה הולך בבית שלך..
וזה כי יש לך 3 מכשירים עם חבילה של השם ישמור.. אצלו בוא לא יודע כמה שכנים מחוברים פלוס מה שיש לו בבית.. -
מה קשור עכשיו? מה אכפת לי מה הולך בבית שלך..
וזה כי יש לך 3 מכשירים עם חבילה של השם ישמור.. אצלו בוא לא יודע כמה שכנים מחוברים פלוס מה שיש לו בבית..@הרב-של-השכונה

האם זה מהירות תקינה לראוטר נטען של בית - בסגנון כזה:

-
@הרב-של-השכונה

האם זה מהירות תקינה לראוטר נטען של בית - בסגנון כזה:

-
@הרב-של-השכונה

האם זה מהירות תקינה לראוטר נטען של בית - בסגנון כזה:

@יאיר-י. לא מכיר את המודם הזה אולי בשבילו זה הכי מהיר אבל זה נקרא לאט היום הנורמל זה 100 בערך..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות