בירור | יש לי סטיק ואואי ועדיין אין קליטה כי עברתי מקום ששם לא תופס קליטה
-
צבעי טקסט
האים יש פתרון לגרום לסטיק כן לקלוט או סטיק יותר מתקדם שיש לו תווך יותר גדול למשוך קליטהבהמשך הוסיף תמונה של הסטייק שלי הוא מאוד מפורסם עובד על סוללה כמו בפלפון
@דוד-2421 הפתרון הוא לעבור לאינטרנט קווי
-
צבעי טקסט
האים יש פתרון לגרום לסטיק כן לקלוט או סטיק יותר מתקדם שיש לו תווך יותר גדול למשוך קליטהבהמשך הוסיף תמונה של הסטייק שלי הוא מאוד מפורסם עובד על סוללה כמו בפלפון
-
@דוד-2421 הפתרון הוא לעבור לאינטרנט קווי
@A0533057932 המון כסף
יש מפרסמים מין מכשיר כזה אם שתי אנטנות אולי זה כן יותר חזק למשהוא יש אותו מצרף תמונה -
@A0533057932 המון כסף
יש מפרסמים מין מכשיר כזה אם שתי אנטנות אולי זה כן יותר חזק למשהוא יש אותו מצרף תמונה@דוד-2421 למה המון?
-
@a.y.f. כתב בבירור | יש לי סטיק ואואי ועדיין אין קליטה כי עברתי מקום ששם לא תופס קליטה:
@דוד-2421 90 אחוז מהתקלות ברשת זה לפנות לספק התקשורת
נו נו... כל פעם שהתקשרתי אמרו לי אנחנו לא רואים שום בעיה, אבל אם אתה רוצה נעשה לך איפוס...
-
צבעי טקסט
האים יש פתרון לגרום לסטיק כן לקלוט או סטיק יותר מתקדם שיש לו תווך יותר גדול למשוך קליטהבהמשך הוסיף תמונה של הסטייק שלי הוא מאוד מפורסם עובד על סוללה כמו בפלפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות