שאלה | לא זמין גם כשיש קליטה
-
תגובה: מדריך | לא מפספסים שיחות
שבוע טוב א. שמתי לב שגם כשיש לי קליטה וכביכול אני זמין אנשים אומרים לי שאני לא זמין, יש למישהו מידע למה.
האים זה קשור לזה שאני מחובר ללא מפספסים שיחות ?
או שזה בעיה בטלפון, או בחברה ?ב. האים יש אופציה להכניס אנשי קשר שלא ישותפו אים כולם ? ואים לא אז למה?
-
תגובה: מדריך | לא מפספסים שיחות
שבוע טוב א. שמתי לב שגם כשיש לי קליטה וכביכול אני זמין אנשים אומרים לי שאני לא זמין, יש למישהו מידע למה.
האים זה קשור לזה שאני מחובר ללא מפספסים שיחות ?
או שזה בעיה בטלפון, או בחברה ?ב. האים יש אופציה להכניס אנשי קשר שלא ישותפו אים כולם ? ואים לא אז למה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות