בקשה | התקנת אופיס במחשב
-
היי
משום מה אני מנסה להתקין תוכנות אופיס וחפרתי בכל הפורום ומשום מה אני לא מצליחה להתקין שום דבר..
אשמח אם יש למישהו קישור תקין להתקנת אופיס, אני ממש אשמח!!!
(לא משנה איזה שנה העיקר מהשנים האחרונות) -
היי
משום מה אני מנסה להתקין תוכנות אופיס וחפרתי בכל הפורום ומשום מה אני לא מצליחה להתקין שום דבר..
אשמח אם יש למישהו קישור תקין להתקנת אופיס, אני ממש אשמח!!!
(לא משנה איזה שנה העיקר מהשנים האחרונות) -
תודה רבה לכולם!
אחרי שאני משביתה את ההגנה ומנסה להוריד את התוכנה זה נותן לי שגיאה כזאת:

מישהו יודע מה זה?
בתודה מראש! -
-
@ייייי כתב בבקשה | התקנת אופיס במחשב:
זה שתי קבצים שבעצם מכילים קובץ אחד של ההתקנה , אחרי שמורידים את שני הקבצים לעשות חילוץ
זה יהיה קובץ אחד ISO ולהתקיןתודה!
הורדתי את שתי הקבצים וניסיתי לחלץ ונתו לי שגיאה כזאת:

-
תודה רבה לכולם!
אחרי שאני משביתה את ההגנה ומנסה להוריד את התוכנה זה נותן לי שגיאה כזאת:

מישהו יודע מה זה?
בתודה מראש! -
היי
משום מה אני מנסה להתקין תוכנות אופיס וחפרתי בכל הפורום ומשום מה אני לא מצליחה להתקין שום דבר..
אשמח אם יש למישהו קישור תקין להתקנת אופיס, אני ממש אשמח!!!
(לא משנה איזה שנה העיקר מהשנים האחרונות) -
@ייייי כתב בבקשה | התקנת אופיס במחשב:
זה שתי קבצים שבעצם מכילים קובץ אחד של ההתקנה , אחרי שמורידים את שני הקבצים לעשות חילוץ
זה יהיה קובץ אחד ISO ולהתקיןתודה!
הורדתי את שתי הקבצים וניסיתי לחלץ ונתו לי שגיאה כזאת:

-
י ייייי התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

