שיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש
-
@שניאור-שמח עובד פצצה
תודה רבה אלוף@אלעזר כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@שניאור-שמח עובד פצצה
תודה רבה אלוףבשמחה, תהנה עם הנגן
-
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
יש שלוש גירסאות לנגן הזה
לפי תאריךהזמנתי לפני שבועיים/שלושה והגיע לי היום - מה הגירסא שאני צריך לצרוב עליו?
תודה! -
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
יש שלוש גירסאות לנגן הזה
לפי תאריךהזמנתי לפני שבועיים/שלושה והגיע לי היום - מה הגירסא שאני צריך לצרוב עליו?
תודה!@יאיר-דניאל אתה רוצה לצרוב גרסה כשרה?
-
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
יש שלוש גירסאות לנגן הזה
לפי תאריךהזמנתי לפני שבועיים/שלושה והגיע לי היום - מה הגירסא שאני צריך לצרוב עליו?
תודה!@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
יש שלוש גירסאות לנגן הזה
לפי תאריךהזמנתי לפני שבועיים/שלושה והגיע לי היום - מה הגירסא שאני צריך לצרוב עליו?
תודה!תצרוב איזה גרסה שבא לך, אבל פשוט אל תצרוב את שתי המחיצות lk_a וגם boot_a
-
@יאיר-דניאל אתה רוצה לצרוב גרסה כשרה?
@מגנוס-קרלסן
כמובן!
אחרת למה לי לצרוב? -
@מגנוס-קרלסן
כמובן!
אחרת למה לי לצרוב?@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@מגנוס-קרלסן
כמובן!
אחרת למה לי לצרוב?תצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות boot_a + ik_a
-
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
יש שלוש גירסאות לנגן הזה
לפי תאריךהזמנתי לפני שבועיים/שלושה והגיע לי היום - מה הגירסא שאני צריך לצרוב עליו?
תודה!תצרוב איזה גרסה שבא לך, אבל פשוט אל תצרוב את שתי המחיצות lk_a וגם boot_a
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
תצרוב איזה גרסה שבא לך, אבל פשוט אל תצרוב את שתי המחיצות lk_a וגם boot_a
מעולם לא צרבתי על אנדרואיד, חוץ משיאומי, מקווה שאסתדר ואבין מה לא לצרוב
-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
תצרוב איזה גרסה שבא לך, אבל פשוט אל תצרוב את שתי המחיצות lk_a וגם boot_a
מעולם לא צרבתי על אנדרואיד, חוץ משיאומי, מקווה שאסתדר ואבין מה לא לצרוב
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
תצרוב איזה גרסה שבא לך, אבל פשוט אל תצרוב את שתי המחיצות lk_a וגם boot_a
מעולם לא צרבתי על אנדרואיד, חוץ משיאומי, מקווה שאסתדר ואבין מה לא לצרוב
פשוט תסתכל בתוכנה, ויש לך הרבה מחיצות, אז תדאג שלא יהיה סימון וי על המחיצות האלה
-
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
מי שרוצה את ה lk ללא ההתראה באנגלית אחרי פתיחת בוטלאודר lk_a.bin
זה גם לדגם החדש יותר של הנגן (כי בעיקרון לא צורבים בדגם הזה את המחיצה הזו בכלל, לא?)
-
-
א אלוף תימן התייחס לנושא זה
-
לאחרונה ראיתי כמה וכמה נושאים ותגובות
של משתמשים שהנגן שלהם נפתח בלופים וכו'ב"ה גיליתי ביחד עם @אלוף-תימן התותח שהבעיה היא בקבצי ה- boot וה-ik
רק לצרוב אותם וזהו... הנגן יחזור לעבוד!!!!הנה הקבצים.
קבצים לתיקון הנגן.rarמספיק לצרוב גם על מצב הורדה.
@מגנוס-קרלסן אני בור ועמרץ בתחום.
תכל'ס הגעתי לאותה נקודה (מסך שחור עם פסים לבנים...) איך אני מתקן, איך אני משתמש עם הקבצים שצירפת כאן? -
ש שמואל הסיני התייחס לנושא זה
-
א אלוף תימן התייחס לנושא זה
-
@שניאור-שמח את זה אני אמור לעשות?
כי @מגנוס-קרלסן אמר לי לא לצרוב את הקבצים שמופיעים כאן. -
@שניאור-שמח את זה אני אמור לעשות?
כי @מגנוס-קרלסן אמר לי לא לצרוב את הקבצים שמופיעים כאן.@מים-אחרונים לא
אמרתי לך לעשות איפוס למכשיר דרך תפריט ריקוברי -
@מים-אחרונים לא
אמרתי לך לעשות איפוס למכשיר דרך תפריט ריקוברי@שניאור-שמח אתה יכול לארגן לי קישור? אני לא מוצא.
-
@שניאור-שמח אתה יכול לארגן לי קישור? אני לא מוצא.
@מים-אחרונים כתב בשיתוף | תיקון הבעיה שיש בנגן M36 החדש:
@שניאור-שמח אתה יכול לארגן לי קישור? אני לא מוצא.
אין לי אפשרות
-
י יאיר דניאל התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות