בקשה | נגן Timmkoo Q5 שנתקע
-
קניתי נגן Timmkoo Q5 וצרבתי לו את הגרסה
TripleKoo
https://mitmachim.top/topic/80555/להורדה-מסע-בין-גירסאות-מהסטוק-עד-הכי-טובה-timmkoo-q5-q3e
והנגן נתקע לי ביררתי קצת אז אמרו לי שעלי שינו קצת את הנגן
אז מי שיש לו את הגרסה החדשה שלהם אשמח אם יוכל לשלוח לי את זהתודה רבה
-
המוכר הביא לי את הקושחה הזה יש סיכוי שמישהו מוריד לי את זה אני עם נטפרי
https://drive.google.com/file/d/1xDlT5qrO9-uXw41yVjzM1qp3oIgtIZzv/view?usp=sharing
תודה רבה -
המוכר הביא לי את הקושחה הזה יש סיכוי שמישהו מוריד לי את זה אני עם נטפרי
https://drive.google.com/file/d/1xDlT5qrO9-uXw41yVjzM1qp3oIgtIZzv/view?usp=sharing
תודה רבה@SHN456456 זה לא הקושחה יש שם סירטון הסבר לצריבת גירסה זה כנראה לא הקישור הנכון זה שוקל 22mb
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות