עזרה במחשב: כל חלון שאני פותח של של הexplorer נתקע או איטי ברמה מטורפת.
-
כשאני פותח חלון של וידאו, או כל דבר אחר חוץ מחלונות של explorer הכל רץ .
אבל בחלונות שאני פותח של explorer זה נתקע ותוקע את כל המחשב.
מה עושים?
מצורף מפרט המחשב.
נ.ב כשאני מנסה לעשות איחוי לארדיסק - לאחר מספר שניות קופץ לי חלון כחול, האם זה יכול להיות קשור??? ( אני משתמש בתוכנה הזו ) -
20200618_164629.mp4
מפרט המחשב -
כשאני פותח חלון של וידאו, או כל דבר אחר חוץ מחלונות של explorer הכל רץ .
אבל בחלונות שאני פותח של explorer זה נתקע ותוקע את כל המחשב.
מה עושים?
מצורף מפרט המחשב.
נ.ב כשאני מנסה לעשות איחוי לארדיסק - לאחר מספר שניות קופץ לי חלון כחול, האם זה יכול להיות קשור??? ( אני משתמש בתוכנה הזו )@anti-malware יכול אולי להיות שמחובר למחשב איזשהוא כרטיס זיכרון פגום? פשוט כשאני מחבר למחשב כרטיס זיכרון פגום שהמחשב יכול לקרוא אותו במידה מסויימת, אז זה הדבר הראשון שקורה.
-
גם כשאין משהו מחובר זה קורה לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות