בירור | ריקבורי ב f22 pro
-
@אליה-13 אם אתה מעוניין לאפס אותו לגמרי, כולל מחיקת נתונים, תלחץ ותחזיק את המקשים הבאים: מקש ההפעלה/כיבוי + מקש המענה לשיחה + מקש הספרה 3 + מקש כוכבית, עד שתראה את הלוגו ואז תוכל לעזוב את המקשים הנ"ל, המכשיר יידלק מחדש.
אם אתה מעוניין להיכנס לריקברי, נסה ללחוץ על מקש ההפעלה ומקש הווליום העליון (הגבהה). לחיצה על מקש ההפעלה ועל מקש הווליום התחתון תכניס את הטלפון ל fastboot mode. בהצלחה -
@אליה-13 אם אתה מעוניין לאפס אותו לגמרי, כולל מחיקת נתונים, תלחץ ותחזיק את המקשים הבאים: מקש ההפעלה/כיבוי + מקש המענה לשיחה + מקש הספרה 3 + מקש כוכבית, עד שתראה את הלוגו ואז תוכל לעזוב את המקשים הנ"ל, המכשיר יידלק מחדש.
אם אתה מעוניין להיכנס לריקברי, נסה ללחוץ על מקש ההפעלה ומקש הווליום העליון (הגבהה). לחיצה על מקש ההפעלה ועל מקש הווליום התחתון תכניס את הטלפון ל fastboot mode. בהצלחה@Harwona
שום שילוב לא עבד לי -
@Harwona
שום שילוב לא עבד לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות