בקשת מידע | הכשרת נגן אנדרואיד 14
-
תגובה: הסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד)
@אביעד כתב בהסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד):
לגבי ניתוק האינטרנט (לא הסמלים אלא ההכשרה שלא יעבוד גם אם יש סמל)
system/bin
ושמה יש לך קובץ שנקרא wpa_supplicant
תמחק אותו (כמובן עם הרשאות רוט)
והמכשיר כשר
לגבי הסטטוס בר - הקובץ לעריכה נמצא ב
system\priv-app\SystemUI
קישור למדריך כאן
(אם תסתבך בעריכה - אני יעלה לך אחד כשר כבר בע"ה)
לגבי ההגדרות- תכנס לנתיב system.img\etc\permissions
ושמה תמחק את הקובץ android.hardware.wifi.xml
לאחר כל הנ"ל יש להפעיל את המכשיר מחדש ולהנות ממכשיר כשר בהצלחהעובד גם לאנדרואיד 14 ?
-
תגובה: הסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד)
@אביעד כתב בהסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד):
לגבי ניתוק האינטרנט (לא הסמלים אלא ההכשרה שלא יעבוד גם אם יש סמל)
system/bin
ושמה יש לך קובץ שנקרא wpa_supplicant
תמחק אותו (כמובן עם הרשאות רוט)
והמכשיר כשר
לגבי הסטטוס בר - הקובץ לעריכה נמצא ב
system\priv-app\SystemUI
קישור למדריך כאן
(אם תסתבך בעריכה - אני יעלה לך אחד כשר כבר בע"ה)
לגבי ההגדרות- תכנס לנתיב system.img\etc\permissions
ושמה תמחק את הקובץ android.hardware.wifi.xml
לאחר כל הנ"ל יש להפעיל את המכשיר מחדש ולהנות ממכשיר כשר בהצלחהעובד גם לאנדרואיד 14 ?
@טאראס-יבגני 1 לפתוח בוטלאודר
2 לעשות רוט ולצרוב אימות חתימה
3 לנסות לערוך את הגירסה אני מאמין שזה אמור לעבוד אבל בשביל למחוק את הדריברים של הwifi תצטרך למחוק system/bin/wificond -
@טאראס-יבגני 1 לפתוח בוטלאודר
2 לעשות רוט ולצרוב אימות חתימה
3 לנסות לערוך את הגירסה אני מאמין שזה אמור לעבוד אבל בשביל למחוק את הדריברים של הwifi תצטרך למחוק system/bin/wificond@אלוף-תימן מחחקתי את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml וזה גורם למכשיר לא להדלק, צרבתי לו את הגירסא מחדש וניסיתי למחוק את system/bin/wificond אבל הקובץ לא נמחק למרות שבשאר קובצי הרוט יש לי הרשאות כתיבה!
-
@אלוף-תימן מחחקתי את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml וזה גורם למכשיר לא להדלק, צרבתי לו את הגירסא מחדש וניסיתי למחוק את system/bin/wificond אבל הקובץ לא נמחק למרות שבשאר קובצי הרוט יש לי הרשאות כתיבה!
@טאראס-יבגני תמחק את הקובץ בנתיב vendor/bin/hw/wpa_supplicant זה ימחק לך את הדריברים של הwifi
vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml זה עובד רק באנדרואיד 5 או 6 ולא בכולם
תעלה את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לערוך לך אותה שלא יהיה שם wifi -
@טאראס-יבגני תמחק את הקובץ בנתיב vendor/bin/hw/wpa_supplicant זה ימחק לך את הדריברים של הwifi
vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml זה עובד רק באנדרואיד 5 או 6 ולא בכולם
תעלה את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לערוך לך אותה שלא יהיה שם wifi@אלוף-תימן וגם את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml?
והאם זה ימחק מהסטטוס בר וההגדרות? -
@אלוף-תימן וגם את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml?
והאם זה ימחק מהסטטוס בר וההגדרות? -
@טאראס-יבגני תנסה את זה למחוק מהסטטוס בר
@אלוף-תימן זה בדיוק מה שניסיתי וזה משאיר את הוויפי
-
@אלוף-תימן זה בדיוק מה שניסיתי וזה משאיר את הוויפי
@טאראס-יבגני תעשה איפוס יש שם אופציה לערוך את הסטטוס בר ואז שלוש נקודות ואז איפוס
-
@טאראס-יבגני תעשה איפוס יש שם אופציה לערוך את הסטטוס בר ואז שלוש נקודות ואז איפוס
@אלוף-תימן איפוס איפה בהגדרות? ואיפה יש אפשרות כזאת?
-
@אלוף-תימן איפוס איפה בהגדרות? ואיפה יש אפשרות כזאת?
@טאראס-יבגני שאתה פותח את הסטטוס בר יאני מחליק למטה
יש לך אופציה לערוך את הסטטוס בר זה נראה כמו עיפרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות