דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. בקשת מידע | הכשרת נגן אנדרואיד 14

בקשת מידע | הכשרת נגן אנדרואיד 14

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
10 פוסטים 2 כותבים 353 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט מנותק
    ט מנותק
    טאראס יבגני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: הסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד)

    @אביעד כתב בהסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד):

    לגבי ניתוק האינטרנט (לא הסמלים אלא ההכשרה שלא יעבוד גם אם יש סמל)
    system/bin
    ושמה יש לך קובץ שנקרא wpa_supplicant
    תמחק אותו (כמובן עם הרשאות רוט)
    והמכשיר כשר
    לגבי הסטטוס בר - הקובץ לעריכה נמצא ב
    system\priv-app\SystemUI
    קישור למדריך כאן
    (אם תסתבך בעריכה - אני יעלה לך אחד כשר כבר בע"ה)
    לגבי ההגדרות- תכנס לנתיב system.img\etc\permissions
    ושמה תמחק את הקובץ android.hardware.wifi.xml
    לאחר כל הנ"ל יש להפעיל את המכשיר מחדש ולהנות ממכשיר כשר בהצלחה

    עובד גם לאנדרואיד 14 ?

    אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ט טאראס יבגני

      תגובה: הסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד)

      @אביעד כתב בהסבר | הורדת WI FI לחלוטין (אנדרואיד):

      לגבי ניתוק האינטרנט (לא הסמלים אלא ההכשרה שלא יעבוד גם אם יש סמל)
      system/bin
      ושמה יש לך קובץ שנקרא wpa_supplicant
      תמחק אותו (כמובן עם הרשאות רוט)
      והמכשיר כשר
      לגבי הסטטוס בר - הקובץ לעריכה נמצא ב
      system\priv-app\SystemUI
      קישור למדריך כאן
      (אם תסתבך בעריכה - אני יעלה לך אחד כשר כבר בע"ה)
      לגבי ההגדרות- תכנס לנתיב system.img\etc\permissions
      ושמה תמחק את הקובץ android.hardware.wifi.xml
      לאחר כל הנ"ל יש להפעיל את המכשיר מחדש ולהנות ממכשיר כשר בהצלחה

      עובד גם לאנדרואיד 14 ?

      אלוף תימןא מחובר
      אלוף תימןא מחובר
      אלוף תימן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @טאראס-יבגני 1 לפתוח בוטלאודר
      2 לעשות רוט ולצרוב אימות חתימה
      3 לנסות לערוך את הגירסה אני מאמין שזה אמור לעבוד אבל בשביל למחוק את הדריברים של הwifi תצטרך למחוק system/bin/wificond

      https://mitmachim.top/post/1074900

      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלוף תימןא אלוף תימן

        @טאראס-יבגני 1 לפתוח בוטלאודר
        2 לעשות רוט ולצרוב אימות חתימה
        3 לנסות לערוך את הגירסה אני מאמין שזה אמור לעבוד אבל בשביל למחוק את הדריברים של הwifi תצטרך למחוק system/bin/wificond

        ט מנותק
        ט מנותק
        טאראס יבגני
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אלוף-תימן מחחקתי את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml וזה גורם למכשיר לא להדלק, צרבתי לו את הגירסא מחדש וניסיתי למחוק את system/bin/wificond אבל הקובץ לא נמחק למרות שבשאר קובצי הרוט יש לי הרשאות כתיבה!

        אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טאראס יבגני

          @אלוף-תימן מחחקתי את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml וזה גורם למכשיר לא להדלק, צרבתי לו את הגירסא מחדש וניסיתי למחוק את system/bin/wificond אבל הקובץ לא נמחק למרות שבשאר קובצי הרוט יש לי הרשאות כתיבה!

          אלוף תימןא מחובר
          אלוף תימןא מחובר
          אלוף תימן
          כתב נערך לאחרונה על ידי אלוף תימן
          #4

          @טאראס-יבגני תמחק את הקובץ בנתיב vendor/bin/hw/wpa_supplicant זה ימחק לך את הדריברים של הwifi
          vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml זה עובד רק באנדרואיד 5 או 6 ולא בכולם
          תעלה את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לערוך לך אותה שלא יהיה שם wifi

          https://mitmachim.top/post/1074900

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלוף תימןא אלוף תימן

            @טאראס-יבגני תמחק את הקובץ בנתיב vendor/bin/hw/wpa_supplicant זה ימחק לך את הדריברים של הwifi
            vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml זה עובד רק באנדרואיד 5 או 6 ולא בכולם
            תעלה את האפליקציה של ההגדרות אני ינסה לערוך לך אותה שלא יהיה שם wifi

            ט מנותק
            ט מנותק
            טאראס יבגני
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אלוף-תימן וגם את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml?
            והאם זה ימחק מהסטטוס בר וההגדרות?

            אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טאראס יבגני

              @אלוף-תימן וגם את הקובץ vendor/etc/permissions/android.hardware.wifi.xml?
              והאם זה ימחק מהסטטוס בר וההגדרות?

              אלוף תימןא מחובר
              אלוף תימןא מחובר
              אלוף תימן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @טאראס-יבגני תנסה את זה למחוק מהסטטוס בר

              https://mitmachim.top/post/1074900

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלוף תימןא אלוף תימן

                @טאראס-יבגני תנסה את זה למחוק מהסטטוס בר

                ט מנותק
                ט מנותק
                טאראס יבגני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אלוף-תימן זה בדיוק מה שניסיתי וזה משאיר את הוויפי

                אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ט טאראס יבגני

                  @אלוף-תימן זה בדיוק מה שניסיתי וזה משאיר את הוויפי

                  אלוף תימןא מחובר
                  אלוף תימןא מחובר
                  אלוף תימן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @טאראס-יבגני תעשה איפוס יש שם אופציה לערוך את הסטטוס בר ואז שלוש נקודות ואז איפוס

                  https://mitmachim.top/post/1074900

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלוף תימןא אלוף תימן

                    @טאראס-יבגני תעשה איפוס יש שם אופציה לערוך את הסטטוס בר ואז שלוש נקודות ואז איפוס

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טאראס יבגני
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @אלוף-תימן איפוס איפה בהגדרות? ואיפה יש אפשרות כזאת?

                    אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט טאראס יבגני

                      @אלוף-תימן איפוס איפה בהגדרות? ואיפה יש אפשרות כזאת?

                      אלוף תימןא מחובר
                      אלוף תימןא מחובר
                      אלוף תימן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אלוף תימן
                      #10

                      @טאראס-יבגני שאתה פותח את הסטטוס בר יאני מחליק למטה
                      יש לך אופציה לערוך את הסטטוס בר זה נראה כמו עיפרון

                      https://mitmachim.top/post/1074900

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר