דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. MacOS - מקינטוש
  4. עזרה הדדית - MacOS
  5. מדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!

מדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - MacOS
63 פוסטים 12 כותבים 2.9k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ מנותק
    פ מנותק
    פראיילעך
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    גררתי
    ואני לא רואה את זה בישומים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ מנותק
      פ מנותק
      פראיילעך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      כשאני נכנס דרך finder זה מופיע לי
      וכתב לי
      צילום מסך 2025-11-30 ב-1.19.34 לפ׳.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שלמפוק'
        כתב נערך לאחרונה על ידי שלמפוק'
        #17

        אאני לא מציע לך לעשות עידכון גירסה כי לפעמים העידכונים האלו רק הורסים את העיצוב של המאק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ מנותק
          פ מנותק
          פראיילעך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          כבר מאוחר מידי התקנתי.
          אחרי ההתקנה זה מופיע בלי העיגול
          אך כשאני מתקין הוא כותב לי
          צילום מסך 2025-11-30 ב-12.46.15 אח׳.png

          דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פראיילעך

            כבר מאוחר מידי התקנתי.
            אחרי ההתקנה זה מופיע בלי העיגול
            אך כשאני מתקין הוא כותב לי
            צילום מסך 2025-11-30 ב-12.46.15 אח׳.png

            דאנציגד מנותק
            דאנציגד מנותק
            דאנציג
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @פראיילעך
            תלחץ על סיום, ואחר כך תפתח בהגדרות תגלול למטה, שם יש אפשרות לראות את האפליקציה האחרונה שניסית לפתוח שנחסמה, עם אפשרות להתיר את הפתיחה שלה.
            בהצלחה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פ מנותק
              פ מנותק
              פראיילעך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @דאנציג
              איפה?
              צילום מסך 2025-12-01 ב-1.25.22 לפ׳.png

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פראיילעך

                @דאנציג
                איפה?
                צילום מסך 2025-12-01 ב-1.25.22 לפ׳.png

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמיד עוזר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                @דאנציג
                איפה?
                צילום מסך 2025-12-01 ב-1.25.22 לפ׳.png

                בפרטיות ואבטחה למטה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פ מנותק
                  פ מנותק
                  פראיילעך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי פראיילעך
                  #22

                  @דאנציג @שלמפוק @תמיד-עוזר

                  תודה רבה לכל המשיבים
                  לאט לאט אני לומד איך להשתמש בזה

                  הגירסה של המחשב שלי הוא 26.1

                  ובאילוסטרייטור מופיע מ
                  צילום מסך 2025-12-01 ב-8.24.56 לפ׳.png
                  זה אומר שאין להם את התוכנה המתאימה לי?

                  ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • פ מנותק
                    פ מנותק
                    פראיילעך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    חברים משהו יכול לעזור לי?
                    לאחר שהורדתי את התוכנה הרצויה ומנסה להתקין הוא כותב לי
                    צילום מסך 2025-12-01 ב-9.49.50 לפ׳.png
                    מה אני אמור לעשות ?

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פ פראיילעך

                      חברים משהו יכול לעזור לי?
                      לאחר שהורדתי את התוכנה הרצויה ומנסה להתקין הוא כותב לי
                      צילום מסך 2025-12-01 ב-9.49.50 לפ׳.png
                      מה אני אמור לעשות ?

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמיד עוזר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                      חברים משהו יכול לעזור לי?
                      לאחר שהורדתי את התוכנה הרצויה ומנסה להתקין הוא כותב לי
                      צילום מסך 2025-12-01 ב-9.49.50 לפ׳.png
                      מה אני אמור לעשות ?

                      אתה אמור לבחור את התוכנה ממש לא את התיקייה שלה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פראיילעך

                        @דאנציג @שלמפוק @תמיד-עוזר

                        תודה רבה לכל המשיבים
                        לאט לאט אני לומד איך להשתמש בזה

                        הגירסה של המחשב שלי הוא 26.1

                        ובאילוסטרייטור מופיע מ
                        צילום מסך 2025-12-01 ב-8.24.56 לפ׳.png
                        זה אומר שאין להם את התוכנה המתאימה לי?

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תמיד עוזר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                        @דאנציג @שלמפוק @תמיד-עוזר

                        תודה רבה לכל המשיבים
                        לאט לאט אני לומד איך להשתמש בזה

                        הגירסה של המחשב שלי הוא 26.1

                        ובאילוסטרייטור מופיע מ
                        צילום מסך 2025-12-01 ב-8.24.56 לפ׳.png
                        זה אומר שאין להם את התוכנה המתאימה לי?

                        זה גרסאות של התוכנה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פ מנותק
                          פ מנותק
                          פראיילעך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @תמיד-עוזר
                          מה מתוכם התוכנה ממשצילום מסך 2025-12-02 ב-12.14.40 לפ׳.png

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ פראיילעך

                            @תמיד-עוזר
                            מה מתוכם התוכנה ממשצילום מסך 2025-12-02 ב-12.14.40 לפ׳.png

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמיד עוזר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                            @תמיד-עוזר
                            מה מתוכם התוכנה ממשצילום מסך 2025-12-02 ב-12.14.40 לפ׳.png

                            מה זה התוכנה הזאת?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פ מנותק
                              פ מנותק
                              פראיילעך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              אילוסטרייטור אדובי

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פ פראיילעך

                                אילוסטרייטור אדובי

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמיד עוזר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                                אילוסטרייטור אדובי

                                רוצה עזרה בשליטה מרחוק?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ מנותק
                                  פ מנותק
                                  פראיילעך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  אני מנסה להוריד את התוכנה מחדש(אחרי התייעצות עם gpt על גירסה מתאימה יותר )
                                  אז אולי יותר מאוחר או מחר
                                  תודה ע״ז שאתה @תמיד-עוזר

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פ פראיילעך

                                    אני מנסה להוריד את התוכנה מחדש(אחרי התייעצות עם gpt על גירסה מתאימה יותר )
                                    אז אולי יותר מאוחר או מחר
                                    תודה ע״ז שאתה @תמיד-עוזר

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמיד עוזר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                                    אני מנסה להוריד את התוכנה מחדש(אחרי התייעצות עם gpt על גירסה מתאימה יותר )
                                    אז אולי יותר מאוחר או מחר
                                    תודה ע״ז שאתה @תמיד-עוזר

                                    🥹🥹🥹

                                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תמיד עוזר

                                      @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                                      אני מנסה להוריד את התוכנה מחדש(אחרי התייעצות עם gpt על גירסה מתאימה יותר )
                                      אז אולי יותר מאוחר או מחר
                                      תודה ע״ז שאתה @תמיד-עוזר

                                      🥹🥹🥹

                                      פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פראיילעך
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי פראיילעך
                                      #32

                                      @תמיד-עוזר האם נוכל להתחבר בשליטה מרחוק?
                                      אני אהיה על המחשב בסביבות 22:50

                                      ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פ פראיילעך

                                        @תמיד-עוזר האם נוכל להתחבר בשליטה מרחוק?
                                        אני אהיה על המחשב בסביבות 22:50

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תמיד עוזר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @פראיילעך כתב במדריך | *למשתמשי מק* כל תוכנות אדובי בחינם! להורדה והתקנה, המדריך המלא!:

                                        @תמיד-עוזר האם נוכל להתחבר בשליטה מרחוק?
                                        אני אהיה על המחשב בסביבות 22:50

                                        אני אבדוק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פ פראיילעך

                                          @תמיד-עוזר האם נוכל להתחבר בשליטה מרחוק?
                                          אני אהיה על המחשב בסביבות 22:50

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמיד עוזר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @פראיילעך @פראיילעך אני מעדיף עכשיו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר