בעיה | בעיה בגיבוי קושחה
-
שלום וברכה ניסיתי לגבות קושחה כמו במדריך הזה https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatek
אבל בשלב השלישי השאיבה נעצרת באמצע ומופיעה ההודעה הזאת

מישהו יכול לעזור?
(מדובר בנגן הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005009818144266.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.57371802UIhAK1&gatewayAdapt=glo2isr) -
שלום וברכה ניסיתי לגבות קושחה כמו במדריך הזה https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatek
אבל בשלב השלישי השאיבה נעצרת באמצע ומופיעה ההודעה הזאת

מישהו יכול לעזור?
(מדובר בנגן הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005009818144266.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.57371802UIhAK1&gatewayAdapt=glo2isr)@טאראס-יבגני יכול להיות שהנגן זז או משהו כזה?
כי לכאורה זה בעיה של ניתוקתניח את הנגן על שולחן ותנסה שוב בלי להזיז אותו
-
@טאראס-יבגני יכול להיות שהנגן זז או משהו כזה?
כי לכאורה זה בעיה של ניתוקתניח את הנגן על שולחן ותנסה שוב בלי להזיז אותו
@zalmensmok הנגן לא זז וניסיתי כמה פעמים כל פעם נתקע באותו שלב...
-
@zalmensmok הנגן לא זז וניסיתי כמה פעמים כל פעם נתקע באותו שלב...
@טאראס-יבגני תנסה כבל אחר
-
@טאראס-יבגני תנסה כבל אחר
@RearmostPant23 ניסיתי עם כמה כבלים וזה לא משנה, כל פעם ב6 אחוז מופיעה השגיאה.
-
מתייג את @אלוף-תימן
יכול להיות בעיה של דרייברים בכזה שלב?
@שניאור-שמח -
@אלוף-תימן יש דרך אחרת לעשות גיבוי? איך?
-
@אלוף-תימן יש דרך אחרת לעשות גיבוי? איך?
-
@טאראס-יבגני
דונגל (תוכנה בתשלום)אפשר לנסות גם עם MTKClient.
@מישהו12 כתב בבעיה | בעיה בגיבוי קושחה:
@טאראס-יבגני
דונגל (תוכנה בתשלום)אפשר לנסות גם עם MTKClient.
אשמח לפירוט או קישור למדריך.
-
שלום וברכה ניסיתי לגבות קושחה כמו במדריך הזה https://mitmachim.top/topic/34844/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-מלא-dump-למכשירי-mediatek
אבל בשלב השלישי השאיבה נעצרת באמצע ומופיעה ההודעה הזאת

מישהו יכול לעזור?
(מדובר בנגן הזה
https://he.aliexpress.com/item/1005009818144266.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.57371802UIhAK1&gatewayAdapt=glo2isr)@טאראס-יבגני המערכת קבצים שלך מוגבלת ל4gb תחליף מיקום לכונן c
-
@טאראס-יבגני המערכת קבצים שלך מוגבלת ל4gb תחליף מיקום לכונן c
@בניית-גרסאות כתב בבעיה | בעיה בגיבוי קושחה:
@טאראס-יבגני המערכת קבצים שלך מוגבלת ל4gb תחליף מיקום לכונן c
תודה רבה! עובד מעולה!!!!!!
-
ט טאראס יבגני סימן נושא זה כשאלה
-
ט טאראס יבגני סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות