בעיה | נוקיה 225 2020 שומעים אותי כפול
-
האם יש מה לעשות
מדובר על מכשיר חדש -
נוקיה 225 2020 התחילו להתלונן הרבה ששומעים אותי כפול, למישהו יש נסיון אם זה בעיה במיקרופון או בתוכנה? יעזור לצרוב גרסה שוב?
אשמח לכל מידע
תודה -
@אלי-TZA מדובר על זה פה בעבר תעשה חיפוש אני חושב שזה קורה כשאתה שומע ברמקול ואז בעצם המיקרופון שומע את הרמקול או משהו כזה אני לא זוכר בדיוק.
@נוחעם-FM כתב בבעיה | נוקיה 225 2020 שומעים אותי כפול:
זה קורה כשאתה שומע ברמקול ואז בעצם המיקרופון שומע את הרמקול או משהו כזה אני לא זוכר בדיוק
יש את זה למישהו מהמשפחה שלי וזה קורה בכל מצב
@אחד-אלוקינו כתב בבעיה | נוקיה 225 2020 שומעים אותי כפול:
האם יש מה לעשות
מנסה את הפתרון של "להחליף לפלאפון נורמלי"
גם בחנות טלפונים לא ידעו מה לעשות עם התקלה הזוהאמת שכשהעברתי לדור 3 זה הסתדר לזמן מה אבל שוב חזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות