בקשה | אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.
-
אשמח לדעת אם ישנה אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.
הכוונה, שאוכל לבחור לנגן רק שירים משנת 2025 וכדו' בסדר אקראי למשל.
תודה רבה!@הרוששיבע MUSICOLT (מיוזיקולט. העלו פה לאחרונה)
-
@הרוששיבע MUSICOLT (מיוזיקולט. העלו פה לאחרונה)
@מעלה-ומוריד כתב בבקשה | אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.:
@הרוששיבע MUSICOLT (מיוזיקולט. העלו פה לאחרונה)
זו אפליקצייה מעולה!
אבל לא ראיתי שם אפשרות כזו. -
@מעלה-ומוריד כתב בבקשה | אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.:
@הרוששיבע MUSICOLT (מיוזיקולט. העלו פה לאחרונה)
זו אפליקצייה מעולה!
אבל לא ראיתי שם אפשרות כזו.@הרוששיבע באלבומים אפשר למיין על פי שנה כך שכל מה שיצא ב2025 מופיע למעלה (בצורה נוחה לא סתם קומבינה...)
-
@הרוששיבע באלבומים אפשר למיין על פי שנה כך שכל מה שיצא ב2025 מופיע למעלה (בצורה נוחה לא סתם קומבינה...)
@מעלה-ומוריד כתב בבקשה | אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.:
@הרוששיבע באלבומים אפשר למיין על פי שנה כך שכל מה שיצא ב2025 מופיע למעלה (בצורה נוחה לא סתם קומבינה...)
@הרוששיבע כתב בבקשה | אפליקציית נגן עם אופציה לנגן לפי שנה.:
שאוכל לבחור לנגן רק שירים משנת 2025 וכדו' בסדר אקראי למשל
ככה זה יהיה לי רק לאלבומים מסויימים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות