בקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים
-
@עניו-כמשה כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל. כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל.
מה הפרופמט שכתבת לו אתה?לצערי, עוד לא עשיתי שום עמוד... אני עסוק בתוכנה עצמה.
למרות שהאתר ממש נתן לי חשק לעשות גם עמוד או שתיים...אפשר את הקשיור של האתר בבקשה
https://mitmachim.top/topic/90350/שיתוף-חדש-פלטפורמה-שיתופית-לעריכת-ספריית-אוצריא
@י.-פל. כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@עניו-כמשה כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל. כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל.
מה הפרופמט שכתבת לו אתה?לצערי, עוד לא עשיתי שום עמוד... אני עסוק בתוכנה עצמה.
למרות שהאתר ממש נתן לי חשק לעשות גם עמוד או שתיים...אפשר את הקשיור של האתר בבקשה
https://mitmachim.top/topic/90350/שיתוף-חדש-פלטפורמה-שיתופית-לעריכת-ספריית-אוצריא
לדעתי זו דרך מאוד ארוכה
הדרך שהצעתי עם הקראת תמלול לדעתי הקטנה תהיה הרבה יותר מהירהכמובן נרשמתי לפרויקט אבל הכתב ישן ולדעתי כדאי לבדוק באמת את הדברים שאמרתי ו/או לחילופין להשים באתר ספרים חדשים ויותר ברורים
-
@י.-פל. כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@עניו-כמשה כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל. כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@י.-פל.
מה הפרופמט שכתבת לו אתה?לצערי, עוד לא עשיתי שום עמוד... אני עסוק בתוכנה עצמה.
למרות שהאתר ממש נתן לי חשק לעשות גם עמוד או שתיים...אפשר את הקשיור של האתר בבקשה
https://mitmachim.top/topic/90350/שיתוף-חדש-פלטפורמה-שיתופית-לעריכת-ספריית-אוצריא
לדעתי זו דרך מאוד ארוכה
הדרך שהצעתי עם הקראת תמלול לדעתי הקטנה תהיה הרבה יותר מהירהכמובן נרשמתי לפרויקט אבל הכתב ישן ולדעתי כדאי לבדוק באמת את הדברים שאמרתי ו/או לחילופין להשים באתר ספרים חדשים ויותר ברורים
@עניו-כמשה
זה לא משנה איך
הרעיון בפלטפורמה הוא לנהל מקטעי טקסט משותפים בקלות
איך בדיוק כל אחד משיג את הטקסט ? איך שהכי נח לו! -
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלו -
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלו@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלומאז שהכל עבר לפלטפורמה החדשה, לא תהיה הבעיה שאתה מציין, רק צריך לשים לב לזה כשמצרפים אחר-כך את כלל העבודות לצרפן ע״פ סדר.
לכן אתייג את @userbot -
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלומאז שהכל עבר לפלטפורמה החדשה, לא תהיה הבעיה שאתה מציין, רק צריך לשים לב לזה כשמצרפים אחר-כך את כלל העבודות לצרפן ע״פ סדר.
לכן אתייג את @userbot@איש-גמזו כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלומאז שהכל עבר לפלטפורמה החדשה, לא תהיה הבעיה שאתה מציין, רק צריך לשים לב לזה כשמצרפים אחר-כך את כלל העבודות לצרפן ע״פ סדר.
לכן אתייג את @userbotלמה לא, הרי אין כרגע אפשרות להוריד את הדפים ישירות משם, לא?
-
@איש-גמזו כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
שים לב - בספר חוו"ד שהבאת למעלה, במקום עמוד ד' כתוב עמוד ה', ולאחמ"כ שוב עמ' ה' - האמיתי.
נפק"מ למי שלוקח ע"ע עמוד, שלא יתבלבלומאז שהכל עבר לפלטפורמה החדשה, לא תהיה הבעיה שאתה מציין, רק צריך לשים לב לזה כשמצרפים אחר-כך את כלל העבודות לצרפן ע״פ סדר.
לכן אתייג את @userbotלמה לא, הרי אין כרגע אפשרות להוריד את הדפים ישירות משם, לא?
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
כרגע אפשרות להוריד את הדפים ישירות משם, לא?
למה אתה מתכוין?
כרגע אפשר בהחלט לשלוח את העמוד המוכן דרך האתר
-
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
כרגע אפשרות להוריד את הדפים ישירות משם, לא?
למה אתה מתכוין?
כרגע אפשר בהחלט לשלוח את העמוד המוכן דרך האתר
@userbot אבל רוצים לחתוך אותו, כמו שכתבו כאן למעלה!
-
@userbot
איפה אפשר באתר לעשות שני טורים - לחידושים וביאורים ,כמו בתמונה שהעלית, לא מצאתי אפשרות כזו -
@userbot
איפה אפשר באתר לעשות שני טורים - לחידושים וביאורים ,כמו בתמונה שהעלית, לא מצאתי אפשרות כזו@יאיר-דניאל
בלחצן הכי שמאלי בסרגל הכלים -
אגב, אם תוכל לתקן את זה:
אם מדפדים בעמוד בכדי להגדיר כותרות להמשך הטקסט - שורת הסרגל העליונה - נעלמת וא"א לסמן. תודה!


עריכה: - אם תוכל להוסיף קיצורי מקשים להגדרת כותרת ולהדגשה - נראה לי זה מאוד יקל את המלאכה.
חיילך לאורייתא! -
@איש-גמזו
תערוך את הפוסט למעלה ותכתוב שמי שמקליד/מתקן באתר - שיסמן את האותיות ברמה 3 וידגיש את הדיבור המתחיל. -
@איש-גמזו
תערוך את הפוסט למעלה ותכתוב שמי שמקליד/מתקן באתר - שיסמן את האותיות ברמה 3 וידגיש את הדיבור המתחיל.@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
תערוך את הפוסט למעלה ותכתוב שמי שמקליד/מתקן באתר - שיסמן את האותיות ברמה 3 וידגיש את הדיבור המתחיל.להדגיש את הד״ה כתבתי, את האותיות כתבתי לשים בסוגריים, עדיף כמו שאתה אומר?
-
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו
תערוך את הפוסט למעלה ותכתוב שמי שמקליד/מתקן באתר - שיסמן את האותיות ברמה 3 וידגיש את הדיבור המתחיל.להדגיש את הד״ה כתבתי, את האותיות כתבתי לשים בסוגריים, עדיף כמו שאתה אומר?
-
@יאיר-דניאל
לא נכון, הרבה יותר קל לעשות את זה אחר כך ברצף בתוכנה של הרב @יום-חדש-מתחיל .
רק את ההדגשות לדיבור המתחיל אין איך לעשות שם. -
@יאיר-דניאל
לא נכון, הרבה יותר קל לעשות את זה אחר כך ברצף בתוכנה של הרב @יום-חדש-מתחיל .
רק את ההדגשות לדיבור המתחיל אין איך לעשות שם.@מענין-לשמוע שומע, אבל א"כ בכל מקרה אין ענין גם להדגיש.
-
@מענין-לשמוע שומע, אבל א"כ בכל מקרה אין ענין גם להדגיש.
@יאיר-דניאל
להדגיש את דיבור המתחיל אין תוכנה שעושה את זה אוטמטי, את האותיות יש! -
@יאיר-דניאל
להדגיש את דיבור המתחיל אין תוכנה שעושה את זה אוטמטי, את האותיות יש!@מענין-לשמוע כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל
להדגיש את דיבור המתחיל אין תוכנה שעושה את זה אוטמטי, את האותיות יש!אפשר ע"י חיפוש והחלפה, אבל מסכים. נכנעתי...
-
@מענין-לשמוע כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@יאיר-דניאל
להדגיש את דיבור המתחיל אין תוכנה שעושה את זה אוטמטי, את האותיות יש!אפשר ע"י חיפוש והחלפה, אבל מסכים. נכנעתי...
@יאיר-דניאל
דוקא לא חשבתי על ידי חיפוש והחלפה, זה רעיון!
צריך להציע ל @יום-חדש-מתחיל שאחרי שהתוכנה עושה אותיות יהיה עוד חיפוש מסוף הסימון של הכותרת של האות עד הנקודה הבאה. -
@איש-גמזו לקחתי עמוד בס"ד
תגיד, אם אני רואה טעות מוכחת, כמו למשל דיבור שמתחיל בציון (כט) במקום (ט) - לשנות בפנים בלי להעיר כלום, נכון? -
@איש-גמזו לקחתי עמוד בס"ד
תגיד, אם אני רואה טעות מוכחת, כמו למשל דיבור שמתחיל בציון (כט) במקום (ט) - לשנות בפנים בלי להעיר כלום, נכון?@אלדד-הדני-0 כתב בבקשה | הפרויקט השיתופי החדש מבית אוצריא (וזית): הוספת ספרים חסרים:
@איש-גמזו לקחתי עמוד בס"ד
תגיד, אם אני רואה טעות מוכחת, כמו למשל דיבור שמתחיל בציון (כט) במקום (ט) - לשנות בפנים בלי להעיר כלום, נכון?נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות