עזרה בנושא של רום וצריבה
-
@איציק-דייטש רוט זה נותן לך שליטה מלאה על המכשיר
אתה נהיה בעל הבית על המכשיר...
קודם צורב את הרום ואח"כ משנה את ה-imei...
כן הרום מוחק את הכללללללל...עושה לך פלפון חדש
לגבי הסים...אם זה יתמוך בו סים כשר אז יתמוך גם סים כשר של גולן -
@אבא-לו תודה רבה רק מתי אני עושה את הרוט?
@איציק-דייטש כדי לצרוב רום לא חייבים רוט
כדי לשנות אי מי אי חייבים רוט אז ככה
צריבת רום>רוט>שינוי imei -
@איציק-דייטש כדי לצרוב רום לא חייבים רוט
כדי לשנות אי מי אי חייבים רוט אז ככה
צריבת רום>רוט>שינוי imei -
@איציק-דייטש כדי לצרוב רום לא חייבים רוט
כדי לשנות אי מי אי חייבים רוט אז ככה
צריבת רום>רוט>שינוי imei -
@איציק-דייטש כדי לצרוב רום לא חייבים רוט
כדי לשנות אי מי אי חייבים רוט אז ככה
צריבת רום>רוט>שינוי imei -
@איציק-דייטש רוט זה נותן לך שליטה מלאה על המכשיר
אתה נהיה בעל הבית על המכשיר...
קודם צורב את הרום ואח"כ משנה את ה-imei...
כן הרום מוחק את הכללללללל...עושה לך פלפון חדש
לגבי הסים...אם זה יתמוך בו סים כשר אז יתמוך גם סים כשר של גולן -
@אבא-לו מה אני עושה במצב כזה????

@איציק-דייטש תנסה להפעיל את הפלאפון מחדש
-
@אבא-לו מה אני עושה במצב כזה????

-
@איציק-דייטש הרום שצרבת תואם בוודאות לדגם שלך?
-
@yos יש לי דגם g130e ועכשיו גיליתי שלקחתי g130h מה אני עושה עכשיו?
-
@איציק-דייטש איך נקרא המכשיר?
-
@איציק-דייטש איך נקרא המכשיר?
-
@מוטי-ברנד יש לך מה להוסיף
? -
@מוטי-ברנד יש לך מה להוסיף
?@איציק-דייטש הרום הצליח?
-
@איציק-דייטש הרום הצליח?
-
@אבא-לו לא, אני צריך רום לsm-g130e
@איציק-דייטש ומה בינתיים זה עובד או תקוע?
-
@איציק-דייטש ומה בינתיים זה עובד או תקוע?
-
@אבא-לו השארתי את זה במצב הורדה, להוציא את זה?
@איציק-דייטש אתה יכול להוציא את זה .זה לא יקרה כלום
-
@איציק-דייטש אתה יכול להוציא את זה .זה לא יקרה כלום
-
@אבא-לו הוצאתי אותו והוא כותב לי fireware upgrade encountered an issue. please select recovery mode in kies & try again מה אני אמור לעשות במצב כזה?
@איציק-דייטש הוא אומר לך ככה
שדרוג הקושחה נתקל בבעיה. אנא בחר במצב שחזור ב- kies ונסה שוב
זה בגלל שצרבת גירסא לא נכונה.פשוט כשיהיה לך גירסא נכונה
אז תכניס את זה למצב הורדה ותצרוב מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
