בירור | שיאומי חצי טאץ לא יעבוד מה-1.1.26??
-
@יהודי אתה חייב לעשות format all + download. אם עשית,
אתה ב019 ? אם כן פשוט כנס לתפריט המהנדסים דרך הקוד: כוכבית סולמית כוכבית סולמית 3646633 סולמית כוכבית סולמית כוכבית.
לך ל IMS תשנה מ Default ל cmw500 אח"כ לך ל operator code רד עד למטה תכניס שם את המספר 232 תלחץ על set ותפעיל מחדש את המכשיר. -
-
@יהודי כתב בבירור | שיאומי חצי טאץ לא יעבוד מה-1.1126??:
לא השתנה לי כלום
הbuild נשאר על 1.1.8 ?
מה הimei ?
הסים ממתי?
יש apn מסוג ims בהגדרות של נקודות גישה ?
-
-
@נוחעם-FM לדעתי הוא לא צרב טוב
לא יתכן שאחרי צריבה מלאה עם פורמט יהיה לו 0 באופרטור קוד עם גולן ולא יתכן שלא יהיה לו apn -
@urielk אם הסים ישן הכל יכול להיות...
אגב פגשתי סים של גולן שהims שלו הוא 42508 ובגלל זה לא היה לו וולטה
הרגיל זה 42502. -
- מה זאת אומרת? כולם אמורים להתחבר לרשת 42502 וזה אמור לתת לו קוד 307.
- וגם הוא אמר שנשאר לו אותו דבר היה אמור לעלות רישום של אנדרואיד שהרי מחיצת userdata ריקה.
- אם הוא קיבל 0 זה אומר ש md1img לא נצרב.
-
-
@urielk אני עושה שמירה והוא לא מוסיף לי כלום
הוא כותב לי הגדרות עבור שם נקודת גישה אינן זמינות עבור המשתמש הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות