בקשת מידע | תמונות בQ8 ע"י קוד, אפשרי? כמו פרו30.
-
למישהו יש מושג אם יש אפשרות לראות תמונות בQ8 ע"י לחיצת רשימה של מספרים [קוד], בפרו 30 יש דרך כלשהי, לכאורה צריך להיות גם כאן,
@0534182760 כתב בבקשת מידע | תמונות בQ8 ע"י קוד, אפשרי? כמו פרו30.:
למישהו יש מושג אם יש אפשרות לראות תמונות בQ8 ע"י לחיצת רשימה של מספרים [קוד], בפרו 30 יש דרך כלשהי, לכאורה צריך להיות גם כאן,
תחפש בפורום יש על זה נושאים
-
למישהו יש מושג אם יש אפשרות לראות תמונות בQ8 ע"י לחיצת רשימה של מספרים [קוד], בפרו 30 יש דרך כלשהי, לכאורה צריך להיות גם כאן,
@0534182760 אם אתה מוצא דרך אשמח שתרשום את זה כן
-
למישהו יש מושג אם יש אפשרות לראות תמונות בQ8 ע"י לחיצת רשימה של מספרים [קוד], בפרו 30 יש דרך כלשהי, לכאורה צריך להיות גם כאן,
@0534182760
יכול להיות שיש למרות שנראה לי שלא אבל בכל מקרה אם יש את זה בפרו 30 זה לא אומר שיהיה גם פה -
למישהו יש מושג אם יש אפשרות לראות תמונות בQ8 ע"י לחיצת רשימה של מספרים [קוד], בפרו 30 יש דרך כלשהי, לכאורה צריך להיות גם כאן,
-
@0534182760 אפשר לדעת מה הקוד בפרו 30?
-
@NAV-ANUTK אגב זה לא רק בפרו 30 אלא בכללי לפרו [לי זה עובד בפרו 1]
-
@NAV-ANUTK אגב זה לא רק בפרו 30 אלא בכללי לפרו [לי זה עובד בפרו 1]
@NAV-ANUTK נכון אבל רק באלה הצבעוניים כמו שאמר @NAV-ANUTK לי יש רקע רגיל ולא עובד..

-
@איש-תם כן יש תחפש..
-
@איש-תם כתב בבקשת מידע | תמונות בQ8 ע"י קוד, אפשרי? כמו פרו30.:
יש שרשור מסודר על קיו 8?
תודה.אפשר קישור בבקשה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות