באג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה
-
עשיתי צריבה לנגן M36
אחרי שסיימתי לצרוב אני מדליק וזה מופיע מסך צבעוני(לא רואים כלום)
האם משהו נתקל בכזה דבר ומה אפשר לעשות -
@ע-ה-דכו-ע הגיע לפני שבוע +-
-
@ע-ה-דכו-ע הגיע לפני שבוע +-
-
@ע-ה-דכו-ע הגיע לפני שבוע +-
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע הגיע לפני שבוע +-
אז אתה צריך לצרוב את הגירסה החדשה, איזה צרבת?
תייגתי בשבילך את @מגנוס-קרלסן שיש לו את הגירסה הזועריכה @שניאור-שמח לא זכרתי שהוא העלה כבר את הקבצים הללו בנפרד.
-
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע הגיע לפני שבוע +-
אז אתה צריך לצרוב את הגירסה החדשה, איזה צרבת?
תייגתי בשבילך את @מגנוס-קרלסן שיש לו את הגירסה הזועריכה @שניאור-שמח לא זכרתי שהוא העלה כבר את הקבצים הללו בנפרד.
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתי -
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתי@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
-
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
@שניאור-שמח מה ששלחת לא עבד
עיין שם מה ששלחתי -
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_a -
@שניאור-שמח מה ששלחת לא עבד
עיין שם מה ששלחתי@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח מה ששלחת לא עבד
עיין שם מה ששלחתיאני ראיתי את הצילום מסך
אני יודע מה הבעיהרק מכיוון שעכשיו מאוחר
אז מחר בצהריים אדבר איתך אם תרצה -
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_a@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
נכון
-
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
נכון
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
נכון
אז מה אתה משגע אותי עכשיו

-
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@אלעזר כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@ע-ה-דכו-ע https://mitmachim.top/post/950389
זה הגרסה ששמתיהיא הישנה, לך יש את המכשיר החדש, לכן תצטרך לעשות כמו ששלחתי לך
זה לא קשור
צריך פשוט לצרוב את הגרסה הכשרה בלי המחיצות: boot_a + ik_aאבל אם הוא כבר צרב אותה, אז הוא צריך לצרוב את הקבצים החדשים, לא ככה?
נכון
אז מה אתה משגע אותי עכשיו

-
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח לא ניסיתי
וגם אם כן אז אני מצטער
הגזמת אחי, צוחקים איתך
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבאג | מסך מטושטש שחור לבן אחרי צריבה:
@שניאור-שמח לא ניסיתי
וגם אם כן אז אני מצטער
הגזמת אחי, צוחקים איתך
@שניאור-שמח אני גם צוחק איתך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות