בקשת מידע | הסתרת אייקון במסך הבית
-
יש לי אפליקציית שעון של גוגל ואני רוצה להסתיר את אייקון האפליקציה ממסך הבית אבל שימשיך לפעול ברקע איך אני עושה את זה
-
יש לי אפליקציית שעון של גוגל ואני רוצה להסתיר את אייקון האפליקציה ממסך הבית אבל שימשיך לפעול ברקע איך אני עושה את זה
-
יש לי אפליקציית שעון של גוגל ואני רוצה להסתיר את אייקון האפליקציה ממסך הבית אבל שימשיך לפעול ברקע איך אני עושה את זה
@malkiel-heymann אי אפשר למחוק ככה?
אולי להסיר את הדף ולפתוח חדש ללא שעון גוגל
-
יש לי אפליקציית שעון של גוגל ואני רוצה להסתיר את אייקון האפליקציה ממסך הבית אבל שימשיך לפעול ברקע איך אני עושה את זה
@malkiel-heymann כתב בבקשת מידע | הסתרת אייקון במסך הבית:
אני רוצה להסתיר את אייקון האפליקציה ממסך הבית
אתה יכול להתקין לאונצ'ר חילופי, ולהסתיר שם מה שתרצה.
מצורף לאונצ'ר טוב - לאונצר אפקס.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות