האם הראוטר הזה מומלץ?
-
או שעדיף נסטיק שמחובר לחשמל?
-
או שעדיף נסטיק שמחובר לחשמל?
@מיוזיק-נגינה זה לא נטסטיק, זה סוג של ראוטר אלחוטי
-
בלשון העם נסטיק
-
בלשון העם נסטיק
@מיוזיק-נגינה לא, נטסטיק זה מה שנכנס למחשב ומה שהבאת זה ראוטר
-
אוקיי שיניתי
אגב שניהם עושים את אותו פעולה
-
אוקיי שיניתי
אגב שניהם עושים את אותו פעולה
@מיוזיק-נגינה בכל מקרה לפי התגובות של אנשים קנו זה נשמע משהו טוב וגם המחיר סבבה אז לך על זה
-
@ללמוד
איזה חברה הסים? -
@ללמוד
איזה חברה הסים?@מיוזיק-נגינה איזה חברה יש לך?
-
עובד חלק?
לא עושה בעיות עם הסוללה?
ואיך מהירות ההורדה? -
אני ג"כ ב 019
-
אני ג"כ ב 019
@מיוזיק-נגינה אהה, זה חברה מצוינת
-
@ללמוד זה ברור
אני שואל על הנסטיק
סליחה על הראוטר שלך? -
@ללמוד זה ברור
אני שואל על הנסטיק
סליחה על הראוטר שלך?@מיוזיק-נגינה הראוטר תומך דור ארבע אז מעולה
-
@ללמוד
הדגם שיש לך מגיע עם הנטנות? -
@ללמוד
הדגם שיש לך מגיע עם הנטנות?@מיוזיק-נגינה
אין לו חיבור לאנטנות
היה לי פעם נטסטיק Huawei E8372h 608 אם אנטנות והם לא עשו כלום
דרך אגב הוא באותו רמה בערך -
בקיצור מה הכי מומלץ?
אני רואה שיש כ"כ הרבה תתי דגמים -
בקיצור מה הכי מומלץ?
אני רואה שיש כ"כ הרבה תתי דגמים -
@ללמוד
האם יש הבדל בין הדגמים
HUAWEI E5573s-606
HUAWEI E5573cs-609
אני רואה שבארץ יש מחירים שונים
בין שתי הדגמים
האם לאחד מהם יש קליטה טובה יותר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות