בקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה
-
@שניאור-שמח כן
-
@שניאור-שמח כן
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח כן
אז כנראה הוא צרב לך את הגרסה שדומה לאנדרואיד 13 (12.1)
-
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח כן
אז כנראה הוא צרב לך את הגרסה שדומה לאנדרואיד 13 (12.1)
@שניאור-שמח במה זה שונה? יש מדריכים על השימוש בגרסה הזו?
-
@שניאור-שמח במה זה שונה? יש מדריכים על השימוש בגרסה הזו?
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח במה זה שונה?
מערכת אנדרואיד שונה מהקודמת..
יש מדריכים על השימוש בגרסה הזו?
לא יודע
-
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח במה זה שונה?
מערכת אנדרואיד שונה מהקודמת..
יש מדריכים על השימוש בגרסה הזו?
לא יודע
@שניאור-שמח מרגיש לי שזה נהיה יותר איטי יכול להיות?
-
@שניאור-שמח מרגיש לי שזה נהיה יותר איטי יכול להיות?
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח מרגיש לי שזה נהיה יותר איטי יכול להיות?
נשמע מוזר
אני השתמשתי בגרסה הזאת, והשימוש בה היה חלק -
@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח מרגיש לי שזה נהיה יותר איטי יכול להיות?
נשמע מוזר
אני השתמשתי בגרסה הזאת, והשימוש בה היה חלק@שניאור-שמח היה בראשון אפשרות להתאים רוזולוציה לאן זה נעלם?
היה אפשרות לשנות מספר סידורי
היה מסתיר רוט
היה ניתן לבחור פרופיל (רטט, צליל, שקט) למעלה במסך
יש כזה מסך שנפתח בגלילה מלמטה ושם יש חלק או כל האפליקציות
ועוד -
@שניאור-שמח היה בראשון אפשרות להתאים רוזולוציה לאן זה נעלם?
היה אפשרות לשנות מספר סידורי
היה מסתיר רוט
היה ניתן לבחור פרופיל (רטט, צליל, שקט) למעלה במסך
יש כזה מסך שנפתח בגלילה מלמטה ושם יש חלק או כל האפליקציות
ועוד@ברנע כתב בבקשת מידע | התקנתי volte הכל השתנה:
@שניאור-שמח היה בראשון אפשרות להתאים רוזולוציה לאן זה נעלם?
יש לך או בהגדרות תצוגה או הגדרות מפתחים
היה אפשרות לשנות מספר סידורי
כנראה בגרסה הזאת לא הוסיפו את האופציה
היה מסתיר רוט
כנ״ל
היה ניתן לבחור פרופיל (רטט, צליל, שקט) למעלה במסך
כנ״ל
יש כזה מסך שנפתח בגלילה מלמטה ושם יש חלק או כל האפליקציות
נכון, המסך בית פה שונה..
ועוד
זה גרסה שונה, אז יש הרבה הבדלים
-
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי על התאמת רזולוציה איך אפשר לשנות עכשיו זה קצת מפריע לי הגודל של התצוגה
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות