באג | באג מוזר, פתאום המסך לא עובד ואיזורים בכלים ובמאפיינים לא עובדים
-
מישהו מכיר כזה דבר?
אקסס, פתאום הסרגל כלים למעלה לא עובד, או הגליון מאפיינים לא עובד.
אי אפשר ללחוץ על כלום עד שלא סוגרים את כל התוכנה ופותחים מחדש? -
מישהו מכיר כזה דבר?
אקסס, פתאום הסרגל כלים למעלה לא עובד, או הגליון מאפיינים לא עובד.
אי אפשר ללחוץ על כלום עד שלא סוגרים את כל התוכנה ופותחים מחדש? -
@מים-אחרונים איזה קוד אתה מפעיל לפני שזה קורה?? או שפתאום...
@אוריי פתאום בלי שום קוד.
-
@אוריי פתאום בלי שום קוד.
@מים-אחרונים מוזר,
בד"כ זה לא קורה אא"כ יש באג במחשב, בעיה בהתקנה, או ראם נמוך למדי (4 ראם) וזה לא נשמע שזה הבעיה.
לענ"ד תנסה לעקוב ולראות מה המניע, איזה פעולה אתה עושה לפני שזה קורה, ותדווח לפי הענין!
יתכן מאד גם שיש איזה טופס או חלון פתוח ברקע ואתה לא שם לב אליו!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות