בקשת מידע | הסידור החכם
-
עד לא מזמן אפליקציית הסידור החכם עבד לי מעולה בלי אינטרנט ובלי גוגל פליי, באחד העדכונים האחרונים פתאום אי אפשר לפתוח בלי פליי, יש אולי כזה ערוך שיהיה אפשר לפתוח בלי? או איך להחזיר לגירסה ישנה שהייתה מותקנת אצלי?
רק אם זה לא גזל כמובן, לא יודע מה האינטרס שלהם...
(מקוה שזה לא נקרא "לבקש אפליקציות" -
עד לא מזמן אפליקציית הסידור החכם עבד לי מעולה בלי אינטרנט ובלי גוגל פליי, באחד העדכונים האחרונים פתאום אי אפשר לפתוח בלי פליי, יש אולי כזה ערוך שיהיה אפשר לפתוח בלי? או איך להחזיר לגירסה ישנה שהייתה מותקנת אצלי?
רק אם זה לא גזל כמובן, לא יודע מה האינטרס שלהם...
(מקוה שזה לא נקרא "לבקש אפליקציות"@צבי-דורש-ציון קח את הגירסה הקודמת הסידור החכם 7.5.280.zip
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות