בעיה | נעלם השעון שמדליקים את הנגן
-
M massias סימן נושא זה כשאלה
-
@massias לחיצה ארוכה על מסך הבית ווידג'טים ואז לגלול אד שרואים שעון ואז גוררים את הווידג'ט של השעון
-
@massias הנה..בעיקרון זה ככה אבל זה משתנה לפי הדגם..
Screen_Recording_20251108_212620_One UI Home.zip אחרי שתוריד תשנה את הסיומת לmp4.. -
@massias הנה..בעיקרון זה ככה אבל זה משתנה לפי הדגם..
Screen_Recording_20251108_212620_One UI Home.zip אחרי שתוריד תשנה את הסיומת לmp4..@הרב-של-השכונה אני צריך אלטרא פלאש אס
-
@הרב-של-השכונה אני צריך אלטרא פלאש אס
@massias זה לא משנה מאיזה טלפון הבאתי בגדול ככה עושים אז אני עשיתי את זה בטלפון שלי אז אתה תעשה באולטרה פלאש כמו שעשיתי..
(תאמת לא מכיר את הנגן אז יכול להיות שזה שונה בנגן הזה אבל תנסה קודם את זה..) -
@הרב-של-השכונה אני צריך אלטרא פלאש אס
-
@massias בנגן שלי זה כך https://drive.google.com/file/d/1FpWJ3DC-iO2h5zkbBqzj33wkwc*****eKFecA/view?usp=sharing
למחוק כוכביות@AKNVDURI איזה יש לך?
-
@AKNVDURI איזה יש לך?
@הרב-של-השכונה BF66
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות