באג | המחשב לא מראה איזה מכשירים מחוברים כעת בבלוטוס
-
תמיד היתה רשימה של המכשירים שמחוברים, והיתה אפשרות במחשב ללחוץ על כל אחד מתוך רשימת המכשירים ולנתק אותו.
כעת המכשירים מחוברים בפועל, אבל לא מופיעים ברשימה.
יש דרך להחזיר את המצב שהיה?
מצ"ב צילום מסך.
-
הפעלתי מחדש.
ולא זו בלבד, אלא שהסרתי את התקן הבלוטוס' ב'מנהל ההתקנים' (ועודכן שוב אוטומטית בהדלקת המחשב מחדש), ולא הועיל.@אהרל-ה כתב בבאג | המחשב לא מראה איזה מכשירים מחוברים כעת בבלוטוס:
ולא זו בלבד, אלא שהסרתי את התקן הבלוטוס' ב'מנהל ההתקנים' (ועודכן שוב אוטומטית בהדלקת המחשב מחדש), ולא הועיל.
@אהרל-ה לא פותרים בעיה בבעיה נוספת
תעלה צילום ממנהל ההתקנים (לחצן ימני על התחל - מנהל ההתקנים)
הבלוטוס עובד כרגע?
ההתקנים מופיעים בהגדרות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
