בקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u
-
משהו לא ברור לי בחסימה הזאת, הרי זה עובד בהרשמה וביסמא שאני בוחר, אז איך זה מגן עליי? הרי בכל רגע אני יכול לשנות את זה בכמה לחיצות?
דבר נוסף, האם ניהול החסימה עובד דרך האינטרנט? -
משהו לא ברור לי בחסימה הזאת, הרי זה עובד בהרשמה וביסמא שאני בוחר, אז איך זה מגן עליי? הרי בכל רגע אני יכול לשנות את זה בכמה לחיצות?
דבר נוסף, האם ניהול החסימה עובד דרך האינטרנט?@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
משהו לא ברור לי בחסימה הזאת, הרי זה עובד בהרשמה וביסמא שאני בוחר, אז איך זה מגן עליי? הרי בכל רגע אני יכול לשנות את זה בכמה לחיצות?
נכון, צריך לשמור את הסיסמה אצל חבר, וגם לרשום מייל של חבר כדי שלא תעשה שחזור סיסמה.
דבר נוסף, האם ניהול החסימה עובד דרך האינטרנט?
החל מהגירסה הבאה כן.
-
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
משהו לא ברור לי בחסימה הזאת, הרי זה עובד בהרשמה וביסמא שאני בוחר, אז איך זה מגן עליי? הרי בכל רגע אני יכול לשנות את זה בכמה לחיצות?
נכון, צריך לשמור את הסיסמה אצל חבר, וגם לרשום מייל של חבר כדי שלא תעשה שחזור סיסמה.
דבר נוסף, האם ניהול החסימה עובד דרך האינטרנט?
החל מהגירסה הבאה כן.
@ע-ה-דכו-ע ויהיה אפשר להשתמש בגירסא הישנה תמיד?
-
@ע-ה-דכו-ע ויהיה אפשר להשתמש בגירסא הישנה תמיד?
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
@ע-ה-דכו-ע ויהיה אפשר להשתמש בגירסא הישנה תמיד?
ייתכן, אבל גם אם כן לא בטוח בכלל שכדאי להשתמש בדבר בלי לעדכןאותו אף פעם. במיוחד שזה עדיין היה גירסת בטא.
-
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
@ע-ה-דכו-ע ויהיה אפשר להשתמש בגירסא הישנה תמיד?
ייתכן, אבל גם אם כן לא בטוח בכלל שכדאי להשתמש בדבר בלי לעדכןאותו אף פעם. במיוחד שזה עדיין היה גירסת בטא.
@ע-ה-דכו-ע אתה יודע האם באייבלוק יש אפשרות לחסום הוסטים לפי רשימה לבנה או שחורה?
-
@ע-ה-דכו-ע אתה יודע האם באייבלוק יש אפשרות לחסום הוסטים לפי רשימה לבנה או שחורה?
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
@ע-ה-דכו-ע אתה יודע האם באייבלוק יש אפשרות לחסום הוסטים לפי רשימה לבנה או שחורה?
באייבלוק עצמו לא, בעיקרון יש אפשרות להתקין את נטגיוארד מתוך אייבלוק, אבל זה עדיין לא פועל טוב.
יכול להיות שהחסימה של @אפרים-ד תהיה יותר טובה בשביל זה, השאלה אם יהיה לך בה את שאר הדברים שאתה צריך.
וגם בעיקרון היא פותחת הוסטים לפי רשימה לבנה מוגדרת מראש, אבל היא קוד פתוח ואתה יכול לשנות את המיקום של הרשימה. -
@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
@ע-ה-דכו-ע אתה יודע האם באייבלוק יש אפשרות לחסום הוסטים לפי רשימה לבנה או שחורה?
באייבלוק עצמו לא, בעיקרון יש אפשרות להתקין את נטגיוארד מתוך אייבלוק, אבל זה עדיין לא פועל טוב.
יכול להיות שהחסימה של @אפרים-ד תהיה יותר טובה בשביל זה, השאלה אם יהיה לך בה את שאר הדברים שאתה צריך.
וגם בעיקרון היא פותחת הוסטים לפי רשימה לבנה מוגדרת מראש, אבל היא קוד פתוח ואתה יכול לשנות את המיקום של הרשימה.@ע-ה-דכו-ע כמה שאלות לגבי החסימה של אפרים.
א. האם היא אמינה בלי חורים?
ב. תוכל קצת לפרט לי באיזה מקום בפרוייקט נמצא הרשימה הלבנה? -
@ע-ה-דכו-ע כמה שאלות לגבי החסימה של אפרים.
א. האם היא אמינה בלי חורים?
ב. תוכל קצת לפרט לי באיזה מקום בפרוייקט נמצא הרשימה הלבנה?@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
@ע-ה-דכו-ע כמה שאלות לגבי החסימה של אפרים.
א. האם היא אמינה בלי חורים?לא יודע.
ב. תוכל קצת לפרט לי באיזה מקום בפרוייקט נמצא הרשימה הלבנה?
זה נמצא בפרוייקט אחר שלו, https://github.com/efraimzz/Mywhitelistdomains
-
@ע-ה-דכו-ע כמה שאלות לגבי החסימה של אפרים.
א. האם היא אמינה בלי חורים?
ב. תוכל קצת לפרט לי באיזה מקום בפרוייקט נמצא הרשימה הלבנה?@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | איך עובד החסימת mdm של tripel u:
ב. תוכל קצת לפרט לי באיזה מקום בפרוייקט נמצא הרשימה הלבנה?
ב blacklists.java בקוד מקור נמצא הקישורים לרשימות הלבנות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות