בקשת מידע | בקשת מידע | סים כפול מידע על נותני שירות
-
צהריים טובים
אני מנסה לברר למישהו על אופציה של מספר כשר (קיים) ומספר לא כשר על סים אחד.
אשמח לדעת הסבר ומה האופציות שקיימות על הנושא הזה
והאם יש נותני שירות בנושא באשדוד
בתודה מראש. -
010 גם צריך קידומת של ספרות לפני כל חיוג או זה רק בסלקום? ואשמח לדעת אם הקליטה שלהם טובה יחסית על איזה רשת הם יושבים
@ikrh7891@yair1091 כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | סים כפול מידע על נותני שירות:
010 גם צריך קידומת של ספרות לפני כל חיוג או זה רק בסלקום? ואשמח לדעת אם הקליטה שלהם טובה יחסית על איזה רשת הם יושבים
@ikrh7891010 - אפשר לבחור מה מספר ברירת המחדל לשיחות יוצאות, אפשר להוציא שיחות מהמספר המשני באופן זמני ללא שינוי ברירת המחדל ע"י 888 - לשאלתך, אין 888 כמו בסלקום, רק בשיחות יוצאות באופן זמני.
קליטה של 010 - משולבת פרטנר ופלאפון.
לידיעתך, כותב כלקוח של 010 - עדיין אין להם VOLTE, אם זה עניין מבחינתך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות