בעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה
-
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!50 שקל אצלי עוד עשרים דקות מרחוק...
isralfarkash770@gmail.com -
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
הסתדרתי ברוך השם הנגן עובד רגיל!!!!!!!
-
הסתדרתי ברוך השם הנגן עובד רגיל!!!!!!!
@טכלונוגיה-זה-זה איך סידרת את זה כי גם לי זה קרה
-
@טכלונוגיה-זה-זה איך סידרת את זה כי גם לי זה קרה
@קרט לא מקפיצים נושאים ישנים.
תפתח נושא חדש -
@קרט לא מקפיצים נושאים ישנים.
תפתח נושא חדש@RearmostPant23 זה בול על הגבול של ההקפצה..
(מותר עד 60 יום..) -
@RearmostPant23 זה בול על הגבול של ההקפצה..
(מותר עד 60 יום..)פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@RearmostPant23 זה בול על הגבול של ההקפצה..
(מותר עד 60 יום..)@הרב-של-השכונה זה לא רלוונטי אבל הסתדר לי
ולמי שזה קרה שינסה ללחוץ על הכפתור Download ואז לחבר את המכשיר ולחיצה על כפתור הגבת הווליום -
כל מי שיש לו בעיה אחרי צריבה
בנגן M36 שהוא קנה לאחרונה
שיפנה אליי בפרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות