עזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים
-
שלום
אני רוצה להפעיל אפשרויות מפתחים אבל הוא לא נותן לי אני לוחץ 7 פעמים ואז הוא מציג לי כתובת אימייל ואני יוצא וחוזר עוד פעם אותו דבר יש איזה אפליקציה שמפעילה בכל מקרה זה נפק"מ למי שרוצה לעשות את המדריך להוספת וולטה ולא יכול לחבר לadb
-
שלום
אני רוצה להפעיל אפשרויות מפתחים אבל הוא לא נותן לי אני לוחץ 7 פעמים ואז הוא מציג לי כתובת אימייל ואני יוצא וחוזר עוד פעם אותו דבר יש איזה אפליקציה שמפעילה בכל מקרה זה נפק"מ למי שרוצה לעשות את המדריך להוספת וולטה ולא יכול לחבר לadb
@הרב-של-השכונה זה נראה שזה בכוונה חסום.. וכנראה זה גרסה של @itapi
-
@הרב-של-השכונה זה נראה שזה בכוונה חסום.. וכנראה זה גרסה של @itapi
@שניאור-שמח למה שיחסמו לי את זה אין לי גרסה כשרה שתוכל להגיד שחסמו לי את זה שלא אצרוב משהו אחר..
מה אכפת לי של מי זה.. -
@שניאור-שמח למה שיחסמו לי את זה אין לי גרסה כשרה שתוכל להגיד שחסמו לי את זה שלא אצרוב משהו אחר..
מה אכפת לי של מי זה..@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח למה שיחסמו לי את זה אין לי גרסה כשרה שתוכל להגיד שחסמו לי את זה שלא אצרוב משהו אחר..
עובדה זה חסום… כנראה בשביל שלא יעשו שינויים בגרסה
-
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח למה שיחסמו לי את זה אין לי גרסה כשרה שתוכל להגיד שחסמו לי את זה שלא אצרוב משהו אחר..
עובדה זה חסום… כנראה בשביל שלא יעשו שינויים בגרסה
@שניאור-שמח לא ביקשתי לעשות שינויים רק לפתוח אפשרויות מפתחים בשביל לעשות את המדריך לדוגמא..
-
@שניאור-שמח לא ביקשתי לעשות שינויים רק לפתוח אפשרויות מפתחים בשביל לעשות את המדריך לדוגמא..
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח לא ביקשתי לעשות שינויים רק לפתוח אפשרויות מפתחים בשביל לעשות את המדריך לדוגמא..
הבנתי אותך, אני רק הסברתי לך למה כנראה הוא חסם..
-
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח לא ביקשתי לעשות שינויים רק לפתוח אפשרויות מפתחים בשביל לעשות את המדריך לדוגמא..
הבנתי אותך, אני רק הסברתי לך למה כנראה הוא חסם..
@שניאור-שמח יש דרך לפתוח או להתמודד עם הגרסה או להחליף..
-
@שניאור-שמח יש דרך לפתוח או להתמודד עם הגרסה או להחליף..
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח יש דרך לפתוח או להתמודד עם הגרסה או להחליף..
לפתוח זה פריצת סינונים.. תוכל להחליף גרסה
-
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
@שניאור-שמח יש דרך לפתוח או להתמודד עם הגרסה או להחליף..
לפתוח זה פריצת סינונים.. תוכל להחליף גרסה
@שניאור-שמח כתב בעזרה | עזרה בהפעלת אפשרויות מפתחים:
לפתוח זה פריצת סינונים..
אבל יש לי כבר פתוח.. רוצה להסביר לי בפרטי בשמחה..
יש לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות