יאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה
-
@מוטי-ברנד כבר דברתי איתו
יש בעיה שאפילו אם אני שואב את הגירסא
יוצא לי קובץ שאותו אתה לא יכול לצרוב למכשיר
לצרוב גירסא צריך להיות קובץ אחר צריך לדעת לערוך את זה -
@מוטי-ברנד כבר דברתי איתו
יש בעיה שאפילו אם אני שואב את הגירסא
יוצא לי קובץ שאותו אתה לא יכול לצרוב למכשיר
לצרוב גירסא צריך להיות קובץ אחר צריך לדעת לערוך את זה -
@אבא-לו השאלה אם אתה יכול להעתיק את כל הקבצים ואז לשנות גרסה ושתוכל להחזיר את זה אחרי זה
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
ושתוכל להחזיר את זה אחרי זה
זה מה אני אומר שאני לא יוכל
זה לא שואב לי גירסא זה שואב לי קובץ אחר -
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
ושתוכל להחזיר את זה אחרי זה
זה מה אני אומר שאני לא יוכל
זה לא שואב לי גירסא זה שואב לי קובץ אחר -
@מוטי-ברנד יש לך אותו?
-
@מוטי-ברנד יש לך אותו?
-
@מוטי-ברנד ואיך בדיוק הוא יתקין את האפליקציה הזאת?
-
@מוטי-ברנד ואיך בדיוק הוא יתקין את האפליקציה הזאת?
-
@מוטי-ברנד כבר דברתי איתו
יש בעיה שאפילו אם אני שואב את הגירסא
יוצא לי קובץ שאותו אתה לא יכול לצרוב למכשיר
לצרוב גירסא צריך להיות קובץ אחר צריך לדעת לערוך את זה -
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
-
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
@sxsx אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
איך הצלחת???ספר לנו

-
@sxsx אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
איך הצלחת???ספר לנו

-
-
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
@sxsx אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
חשבתי שהצלחתי אבל עכשיו בדקתי והצלחתי להתקין את האפלייקציה של רוט אבל כשאני מנסה להפעיל אותו נכבה לי הפלאפון
-
@מוטי-ברנד אמר ביאנג עם גירסא כשרה מגיע למצב הורדה:
@אבא-לו לכאורה אתה לא יכול להתקין רוט כי צריך להכניס את זה לפלאפון או לכרטיס לפני הצריבה
ואם תצליח להגיע לריקברי נראה לי שתוכל לשאוב את הגרסה@מוטי-ברנד אני הצלחתי להתקין רוט בלי הורדה!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות